Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, działające na rzecz upowszechniania i propagowanie wiedzy z zakresu Digital Signage, organizuje specjalną konferencję dla marketerów. Celem spotkania jest profesjonalna edukacja w zakresie marketingowego wykorzystania technologii DS oraz omówienie jej potencjału jako narzędzia reklamowego. Spotkanie odbędzie się 18 marca br. w Warszawie w restauracji Moonsfera.
Stowarzyszenie PDSA intensyfikuje działania, edukujące rynek w zakresie technologii Digital Signage. Pomóc w osiągnięciu celu mają spotkania z przedstawicielami poszczególnych branż, uświadamiające reklamową i marketingową siłę oraz potencjał nowoczesnych nośników cyfrowych, takich jak wielkoformatowe monitory LCD, ściany wideo, czy projektory.
Najbliższe spotkanie skierowane jest do marketerów, mediaplannerów, przedstawicieli domów mediowych i agencji reklamowych, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat Digital Signage, jak również zdobyć praktyczne informacje dotyczące wykorzystania tej technologii na rzecz swoich klientów. Podczas konferencji omówione zostaną szczegółowo m.in. istniejące już na rynku sieci Digital Signage oraz narzędzia marketingowe, jakimi są monitory LCD. Zostanie również podjęta kwestia efektywnego wykorzystania nośników DS w kampaniach reklamowych.
W programie spotkania przewidziano wykład dr Bogusława Kwarciaka, psychologa społecznego i specjalisty w dziedzinie komunikacji rynkowej, który od kilku lat zajmuje się tematyką Digital Signage. Dr Kwarciak jest wykładowcą kilku polskich uczelni i autorem ponad stu publikacji (artykułów naukowych, popularnonaukowych, książek) i dziesiątek ekspertyz. Z uczestnikami swoją wiedzą podzieli się również Adrian Jarocki – Graphics&Motion Designer, zajmujący się kompozycją obrazu i kreacją cyfrowych efektów specjalnych. Jarocki wraz z ekipą firmy ELM, zdobył w 2008 r. nagrodę Kreatura za animację „ELM Bears”.
UDZIAŁ W SPOTKANIU JEST BEZPŁATNY. Liczba miejsc ograniczona
Program Spotkania:
13.45 Powitalna kawa
14.15 Przywitanie: Łucja Reklewska (Platforma Mediowa Point Group), Paulina Zyśk-Lisica (AdTotal, Wirtualna Polska)
14.25 Digital Signage jako narzędzie nowoczesnego marketingu
– dr Bogusław Kwarciak, Agencja Reklamowa Opus B
15.10 Treść i reklama w Digital Signage Adrian Jarocki
15.25 Dyskusja panelowa
16.00 Wspólny lunch
REJESTRACJA I INFORMACJE:
Paulina Zyśk-Lisica
Przewodniczący Grupy ds. Edukacji Rynku (PDSA)
tel. kom. 502 707 355
e-mail: [email protected]
O POLISH DIGITAL SIGNAGE ASSOCIATION:
Polish Digital Signage Association to platforma porozumienia głównych firm branży Digital Signage w Polsce, wspieranych przez międzynarodowe instytucje związane z rynkiem dynamicznej komunikacji marketingowej. PDSA skupia wokół siebie firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego, którym zależy na rozwoju branży w Polsce, wymianie doświadczeń i opracowaniu spójnych standardów. W ramach swojej działalności PDSA współpracuje z wieloma specjalistami branży reklamowej, badawczej i nowych technologii. Główne cele statutowe realizowane przez stowarzyszenie to: edukowanie rynku, integracja branży, organizacja szkoleń i warsztatów.
Źródło: PDSA
http://www.4press.pl/index.php?p=11475