Wyniki finansowe Interactive Intelligence Q1 2010
Zysk netto liczony zgodnie z metodologią GAAP wyniósł 1,9 mln dolarów, co oznacza wzrost rzędu 58% w porównaniu z zyskiem netto 1,2 mln dolarów osiągniętym w analogicznym okresie 2009 roku. Zysk netto obliczany bez uwzględnienia metodologii GAAP wyniósł 4,1 mln dolarów wobec 2,9 mln dolarów w pierwszym kwartale 2009.
Na 31 marca 2010 r. bilans środków pieniężnych i inwestycji wynosił 71,4 mln dolarów przy braku zadłużenia.
?Nasza firma wykazuje stabilny wzrost liczby zamówień na wszystkich kluczowych rynkach? ? powiedział założyciel i prezes Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. – ?Wciąż zdobywamy nowych klientów na usługę CaaS (Communication-as-a-Service). Kolejne kontrakty w tym zakresie przyczyniły się do wzrostu przychodów firmy z usług. Ponadto dzięki opracowanej przez nas aplikacji IPA (Interaction Process Automation), która wpływa bezpośrednio na zwiększenie skuteczności i rentowności naszych klientów, udało nam się uzyskać wyróżniającą pozycję na rynku?.
Wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2010 roku:
– wzrost marży brutto do poziomu 70,3 % w 2010 r. z poziomu 69,4 % w roku 2009;
– zysk operacyjny obliczony zgodnie z metodologią GAAP w wysokości 4,0 mln dolarów w 2010 r. ? wzrost o 65% z poziomu 2,4 mln osiągniętych w analogicznym okresie roku 2009;
– zysk operacyjny obliczony niezgodnie z metodologią GAAP wysokości 5,0 mln dolarów w roku 2010 w porównaniu do 3,3 mln dolarów w pierwszym kwartale 2009 roku;
W pierwszym kwartale 2010 r. firma Interactive Intelligence:
– została wymieniona w kwadrancie liderów raportu Gartnera ?WorldWide Magic Quadrant for Contact Center Infrastructure?;
– znalazła się na liście S&P SmallCap 600 Index oraz Nasdaq Global Select Market;
– otrzymała tytuł Firmy Roku w branży centrów obsługi klienta w Ameryce Północnej przyznawany przez Frost & Sullivan;
– została wymieniona przez CRM Magazine na liście Service Leaders for Contact Center Infrastructure (liderzy pośród firm usługowych z branży centrów obsługi klienta);
– otrzymała nagrodę Produkt Roku 2009, przyznawaną przez magazyn Customer Interaction Solutions.
http://www.pressoffice.pl/telekom,t947291729?more=1622302461
