Informacje

„Marketers Meeting” – czyli o Digital Signage dla branży reklamowej

„Marketers Meeting” – czyli o Digital Signage dla branży reklamowej
Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, zorganizowało w Warszawie w dniu 18 marca br. konferencję kierowaną do marketerów i media plannerów. W trakcie spotkania można było

Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, zorganizowało w Warszawie w dniu 18 marca br. konferencję kierowaną do marketerów i media plannerów. W trakcie spotkania można było dowiedzieć się o istotnej roli perswazji progowej w kanale Digital Signage, a także zapoznać z najnowszymi wynikami badań efektywności reklamy w tym sektorze. Przedstawiono również techniki fotograficzne i animacyjne stosowane w Digital Signage. Spotkanie poprowadziły: Paulina Zyśk-Lisica (AdTotal, Wirtualna Polska) oraz Łucja Reklewska (Point Group).

Marketers Meeting, zainicjowany przez Polish Digital Signage Association, jest kolejnym krokiem stowarzyszenia podjętym w celu edukacji polskiego rynku w zakresie technologii Digital Signage. Zarząd PDSA ma nadzieję, iż dzięki obiektywnym danym przedstawianym przez najlepszych specjalistów DS oraz systematycznej informacji uda się przekonać nie tylko branżę reklamową, ale również inne sektory do stosowania tego nowoczesnego medium. ?Meeting dla branży reklamowej był pierwszym, aktywnym i bezpośrednim działaniem PDSA właśnie na tym polu. W przyszłości poprzez takie prezentacje chcemy przekazywać zalety Digital Signage, burzyć negatywne mity i promować rozwiązania DS? ? mówi Michał Moszyński, prezes Polish Digital Signage Association.

Podczas spotkania dużym zainteresowaniem cieszył się wykład dr Bogusława Kwarciaka, psychologa społecznego i specjalisty w dziedzinie komunikacji rynkowej, zajmującego się od kilku lat tematyką Digital Signage. Dr Kwarciak przedstawił argumenty, mówiące o niezwyklej sile nowoczesnego marketingu, który pozwala na sprzężenie zwrotne pomiędzy nadawcą a odbiorcą. Wskazał równocześnie DS jako jeden z kanałów, które umożliwiają taką interakcję. Omówił również rolę perswazji progowej i deprywacji sensorycznej w komunikatach Digital Signage, a także istotną pozycję punktów sprzedaży (POS) w procesie podejmowania decyzji o zakupie. Zaprezentował również najnowsze, optymistyczne wyniki badań efektywności reklamy na nośnikach DS, które przeprowadzono w południowym regionie Polski. Prelekcję zakończył zaś stwierdzeniem ?Prawdziwa siła DS objawi się w momencie gdy dojdzie do weryfikacji liczb. Wtedy większość firm powie, tak to jest narzędzie reklamowe, którego stosowanie naprawdę mi się opłaca?.

A to już wiesz?  Wyniki finansowe Interactive Intelligence Q1 2010

Z uczestnikami swoją wiedzą podzielił się również Adrian Jarocki – Graphics&Motion Designer, zajmujący się kompozycją obrazu i kreacją cyfrowych efektów specjalnych. Przedstawił on m.in. funkcje jaką pełnią barwy w przekazie reklamowym, rodzaje technik animacyjnych stosowanych w przekazie Digital Signage oraz sposoby tworzenia kontentu na potrzeby DS.

?Dzięki temu spotkaniu zyskaliśmy większą wiarygodność wśród marketerów, bo nie prezentujemy bezkrytycznej postawy wobec DS, ale czerpiemy wiedzę z profesjonalnych ekspertyz i pracujemy nad coraz lepszymi rozwiązaniami systemowymi w tym obszarze. Wiele osób biorących udział w konferencji było pozytywnie zaskoczonych tym faktem? ? podsumowuje Paulina Zyśk?Lisica, Przewodnicząca Grupy ds. Edukacji Rynku w PDSA.

O POLISH DIGITAL SIGNAGE ASSOCIATION:
Polish Digital Signage Association to platforma porozumienia głównych firm branży Digital Signage w Polsce, wspieranych przez międzynarodowe instytucje związane z rynkiem dynamicznej komunikacji marketingowej. PDSA skupia wokół siebie firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego, którym zależy na rozwoju branży w Polsce, wymianie doświadczeń i opracowaniu spójnych standardów. W ramach swojej działalności PDSA współpracuje z wieloma specjalistami branży reklamowej, badawczej i nowych technologii. Główne cele statutowe realizowane przez stowarzyszenie to: edukowanie rynku, integracja branży, organizacja szkoleń i warsztatów.

Źródło: PDSA

http://www.4press.pl/index.php?p=11503

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy