Informacje

Konferencja Digital Signage Trends 2009

Konferencja Digital Signage Trends 2009
Agencja 4D media relations wraz z liderami rynku Digital Signage oraz Patronem Merytorycznym ? stowarzyszeniem Polish Digital Signage Association organizuje międzynarodową konferencję Digital Signage Trends

Agencja 4D media relations wraz z liderami rynku Digital Signage oraz Patronem Merytorycznym ? stowarzyszeniem Polish Digital Signage Association organizuje międzynarodową konferencję Digital Signage Trends 2009. Impreza odbędzie się w Warszawie, w dniach 16-17 września br. i będzie poświęcona nowoczesnej formie przekazu informacyjno – reklamowego, realizowanego za pomocą sieci nośników cyfrowych takich jak: monitory LCD, projektory, interaktywne kioski, czy ściany video.

Konferencja Digital Signage Trends w założeniu ma stać się cykliczną, branżową imprezą, kierowaną do firm i instytucji, zainteresowanych implementacją sieci DS w celach reklamowych i informacyjnych. Podczas dwudniowego forum spotka się około 250 przedstawicieli różnych branż. Wśród uczestników konferencji znajdą się zarówno reprezentanci domów mediowych, agencji badawczych, reklamowych, jak i reklamodawcy, właściciele obiektów (hoteli, galerii handlowych, obiektów sportowych i komunikacyjnych), a także przedstawiciele sektora finansowego, edukacyjnego oraz administracyjnego.

Uczestnicy konferencji będą mieli okazję zapoznać się z opiniami praktyków i ekspertów na temat kierunków oraz trendów sterujących rozwojem branży Digital Signage w Polsce, w Europie i na świecie. Wezmą także udział w warsztatach i debatach z udziałem międzynarodowych specjalistów. Debaty tematyczne dotyczyć będą m.in. kwestii, takich jak: skuteczność przekazu DS, tworzenie treści reklamowej, czy udział reklam DS w budżetach reklamodawców. Omówione zostaną również najlepsze i najskuteczniejsze narzędzia do projektowania treści DS. Dzięki udziałowi w konferencji będzie można także poznać od kuchni szczegóły zagranicznych i polskich wdrożeń systemów DS, dowiedzieć się jak wzmocnić plan marketingowy własnej firmy, a także w jaki sposób określić przyszłe działania i strategiczne inwestycje. Na konferencji poruszona zostanie również istotna kwestia: DS a polskie prawo.

Dodatkowo, na powierzchni 320 m? będzie można zobaczyć najnowsze rozwiązania DS, takie jak: interaktywne szyby wystawowe, panele dotykowe, ściany wielkoformatowe, kioski informacyjne, systemy INDOOR i OUTDOOR, czy liczniki spojrzeń. Każdy zainteresowany będzie mógł również uczestniczyć w warsztatach.

A to już wiesz?  Kampania DOOH "I Will" dla uczczenia ofiar zamachów z 9/11

Patronami medialnymi przedsięwzięcia są: TV Biznes, Media&Marketing Polska, Business Media, Gazeta Bankowa, Hotel Profit, Visual Communication, OOH Magazine, PSD oraz portale: Mediarun, Nowoczesna Firma i Świat Obrazu.

Sponsorem Generalnym konferencji jest firma NEC Display Solutions, Sponsorem Platynowym jest Pol-TV Multimedia.

Więcej szczegółów znajduje się na stronie: www.digitalsignagetrends.pl

Informacje o firmie:
4D s.c. jest agencją PR działającą od 1999 roku. Specjalizuje się w kompleksowej obsłudze medialnej firm z branży IT. Przez prawie 10 lat obecności na rynku współpracowała długoterminowo z kilkudziesięcioma firmami, takimi jak: NEC Display Solutions, Comes, Goclever, Philips, Edimax Technology, ITL Polska, Media-Tech, Sharp i wiele innych.

Dzięki znajomości specyfiki mediów oraz aktywnej i systematycznej współpracy z dziennikarzami, agencja 4D z sukcesem kreuje wizerunek medialny swoich klientów. Specjalizuje się przede wszystkim w launchingu i relaunchingu marek, zapewniając profesjonalną pomoc w zakresie opracowania strategii PR, w tym definiowania mediów docelowych (prasa, Internet). W spektrum działań znajduje się również PR produktowy. W ramach współpracy z klientami i partnerami, firma 4D organizuje także konferencje, spotkania prasowe oraz eventy.

Z myślą o skutecznym i rzetelnym przekazie informacji Agencja 4D uruchomiła w 2000 roku serwis prasowy www.4press.pl poświęcony tematyce teleinformatycznej. Codziennie za jego pośrednictwem dystrybuowane są wiadomości do ponad 600 dziennikarzy w całej Polsce.

Źródło: 4D media relations

http://www.4press.pl/index.php?p=10835

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy