Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich urz�
Samsung Electronics Co., Ltd, światowy lider w dziedzinie mediów cyfrowych i rozwiązań integrujących technologie cyfrowe, zaprezentował Samsung GALAXY Mega, urządzenie łączące w sobie wygodę i poręczność smartfonu z mocą
INFORMACJA PRASOWA8 października 2018Najwyższej klasy przetwornik cyfrowo-analogowy firmy S.M.S.L, wyposażony w całkowicie odseparowane zasilanie, moduł wejściowy USB zrealizowany na najnowszym układzie Xmos, a także posiadaj
Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o
7 maja 2018 r.Mechaniczna klawiatura gamingowa z przełącznikami Cherry MX RGB, personalizowaną i podświetlaną plakietką oraz dedykowanymi klawiszami do sterowania mediami podczas rozgrywkiNAJWAŻNIEJSZE CECHY• Mechaniczne pr
Podczas targów CES 2021 Samsung zapowiedział, że w 2021 roku rozwinie funkcjonalność swoich telewizorów Neo QLED i innych wybranych modeli, zwiększając także ich dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Oto wybrane r
Informacja prasowaWarszawa, 26.03.2018 r. Ilość generowanych dziś danych potrafi przyprawić o zawrót głowy. Według raportu IDC, w ciągu najbliższych 10-ciu lat należy spodziewać się ponad 900 proc. ich wzrostu. Dane same
Zbliżające się święta sprawiają, że zaczynamy się zastanawiać czym obdarować najbliższych. Najczęściej jednak decyzje te zostawiamy na ostatnią chwilę, jak co roku denerwując się, że nie pomyśleliśmy o tym wcześnie
Wrocławska firma kosmetyczna CLARENA uruchamia produkcję specjalistycznych urządzeń do zabiegów kosmetycznych. To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce. Docelowo CLARENA chce trzykrotnie zwiększyć sprzedaż nowoczesnej apara
Generacja C na brzegu sieci – jak na branżę IT wpłynie edge computing?Szacuje się, że do 2021 r. internetowy ruch generowany przez urządzenia mobilne wzrośnie czterokrotnie, a transfer związany ze strumieniowym wideo i grami