Data 4 11 2020IoT słabym ogniwem przemysłuGDAŃSK – Każdego dnia podejmowanych jest nawet 230 tysięcy prób cyberataków wykorzystujących złośliwe oprogramowanie. Skala zagrożeń, dotyczących także biznesu oraz przemysł
ENERGA Oświetlenie zmodernizowała oświetlenie drogowe w gminie Postomino. Spółka wymieniła 480 opraw oświetleniowych. Pozwoli to zaoszczędzić gminie 130 000 zł rocznie. Na duże oszczędności liczą też inne gmin
Szybki rozwój technologii budowlanych w Polsce stawia przed inwestorami rozpoczynającymi właśnie budowę własnego domu ogromne wyzwania. Dziś polegają one już nie tylko na konieczności posiadania bardzo dobrej orientacji
Wspieranie energooszczędnych rozwiązań i odnawialnych źródeł energii to cel jaki postawili sobie sygnatariusze Mazowieckiego Paktu na rzecz Oszczędności Energii. ENERGA przystąpiła do porozumienia wspólnie z najw
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
Nawet w co drugim mieszkaniu ogrzewanym piecem węglowym, w którym doszło do zaczadzenia, domownicy spalali śmieci. Powstająca w ten sposób mokra sadza osiada na kominie, powodując, niebezpieczne dla użytkownik&oacut
Informacja prasowa28 czerwca 2019Campfire Audio IO & Polaris2Żywe EmocjeProducent z Portland nie próżnuje i właśnie zaprezentował dwa kolejne produkty, tym razem pochylając się nad tymi, którzy nie chcą na dokanałow
Informacja prasowa 26 styczeń 2021 Auralic Sirius G2.1 Optymalizacja Odsłuchu na PoważnieSirius G2.1 to specjalistyczne urządzenie audio oparte na procesorach DSP, stylistycznie odpowiadające formie najnowszej linii p
Nowa generacja słuchawek z linii Signature wrazz udoskonalonym systemem S-Logic®3Informacja prasowa – 22 października 2021Renomowany niemiecki producent słuchawek z Bawarii, wprowadza nową wersję autorskiego systemu S- Logi
Wrocławska firma kosmetyczna CLARENA uruchamia produkcję specjalistycznych urządzeń do zabiegów kosmetycznych. To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce. Docelowo CLARENA chce trzykrotnie zwiększyć sprzedaż nowoczesnej apara