Elektronika

obniża ceny energii dla małych i średnich firm

obniża ceny energii dla małych i średnich firm
ENERGA obniża ceny energii dla małych i średnich firm. Od 1 października do 6 grudnia klienci przyłączeni do sieci ENERGA-Operator mogą skorzystać z oferty „Obniżka

ENERGA obniża ceny energii dla małych i średnich firm. Od 1 października do 6 grudnia klienci przyłączeni do sieci ENERGA-Operator mogą skorzystać z oferty „Obniżka za podpis”. Niższa cena pozostanie niezmienna przez cały 2010 rok.

– Obecnie większość firm szuka oszczędności, dlatego postanowiliśmy wyjść naprzeciw naszym klientom, oferując im niższe ceny sprzedaży energii elektrycznej. Co więcej, firmy, które skorzystają z promocji, otrzymają jednocześnie gwarancję stałej ceny przez cały przyszły rok – mówi Ireneusz Kulka, wiceprezes Zarządu spółki ENERGA-Obrót.

W tym przypadku obniżenie ceny energii będzie możliwe bez konieczności stosowania skomplikowanej procedury ani podpisywania żadnych aneksów. Wystarczy wypełnić jednostronicowy wniosek i zostawić go w Biurze Obsługi Klienta lub wysłać pocztą. Wniosek można wydrukować ze strony www.energa.pl. Zostanie również wysłany do klientów wraz z fakturami.

Obniżka za podpis to kolejny produkt skierowany do klientów biznesowych, będący odpowiedzią na sygnały płynące z rynku. Wcześniej ENERGA zaproponowała firmom wydłuzony z 14 do 60 dni termin płatności za energię, co w sytuacji spowolnienia gospodarczego pozwolilo przedsiębiorcom na finansowy „oddech”. Inną propozycją była „Cena Gwarantowana na 4 lata” – oferta skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw, w której to ENERGA przejęła na siebie ryzyko wzrostu cen prądu . Ponadto do klientów biznesowych ENERGA kieruje takie usługi, jak audyty energetyczne czy Kompensację Mocy Biernej, których celem jest bardziej racjonalne gospodarowanie energią elektryczną w firmie, a tym samym zmniejszenie wysokości faktur za prąd. Wspomniane nowe produkty i oferty to przykłady wprowadzanych przez ENERGĘ działań proklienckich. Inwestycje w jakość obsługi klienta i rozbudowanie oferty produktowej dostosowanej do potrzeb klientów to jeden z celów strategii rozwoju Grupy ENERGA na najbliższe pięć lat.

A to już wiesz?  Grupa ENERGA 2011: wyższy przychód, zysk i EBIDTA

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy