Rusza pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa ENERGI. Marka jednego z największych sprzedawców prądu w Polsce promowana będzie od 8 października br. w największych stacjach telewizyjnych. W porach najlepszej oglądalnośc
Warszawa, 06 marca 2018Informacja prasowaPlacówki medyczne powinny szczególnie dbać o bezpieczeństwo danych osobowych swoich pacjentów z uwagi na przetwarzanie danych wrażliwych, czyli szczególnej kategorii. Niestety często p
Podczas otwartych konsultacji społecznych we Włocławku, Bobrownikach i Nieszawie ENERGA zaprezentowała pięć wstępnych lokalizacji pod budowę drugiego stopnia na Wiśle. Eksperci przedstawili szczegóły założeń oraz innowa
Warszawa, 22.11.2018 r.Informacja prasowaSystemy ochrony danych w przedsiębiorstwach stale narażone są na cyberataki. Nieustannyi dynamiczny rozwój nowych technologii utrudnia jednak utworzenie jednolitego katalogu adekwatnych z
Wciąż rosnący popyt na wentylację mechaniczną sprawia, że rośnie też podaż tego typu usług. Za ich wykonanie zabierają się firmy, które do tej pory nie miały doświadczenia w kwestii instalacji rekuperacji, np. wykonawcy
Po raz drugi energetycy rozpoczęli obrączkowanie bocianów. Dzisiaj w Bielkówku pod Gdańskiem ruszyła druga edycja projektu ?Energetyczni obrączkarze”, którego celem jest ochrona bociana białego. Ptaki zaobrączkowane pr
Śniadanie, deser i kolacja z MPM!28 września 2016Bogato wyposażona kuchnia ułatwia kucharskie prace i stwarza pole do popisu. Jednak nie zawsze jest to warunek konieczny, aby wykazać się kunsztem kulinarnym. Równie dobrze moż
Najwyżej oprocentowany kredyt w historii. Schneider Electric wzywa do refleksji nad naszym długiem wobec Ziemi• Na każdy rok życia ludzkości na Ziemi przypada określona ilość odnawialnych zasobów naturalnych. Dzień Długu
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
Warszawa, 13 grudnia 2017 r.Informacja prasowa Wdrożenie RODO jak produkcja samochoduProces wdrożenia i utrzymania zgodności z unijnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych (RODO), można porównać do procesu produkcji i