ENERGA obniża ceny energii dla małych i średnich firm. Od 1 października do 6 grudnia klienci przyłączeni do sieci ENERGA-Operator mogą skorzystać z oferty „Obniżka za podpis”. Niższa cena pozostanie niezmienna pr
INFORMACJA PRASOWA19 czerwca 2019FiiO to chiński producent sprzętu audio, który z każdym rokiem staje się coraz mocniejszym liderem w segmencie sprzętu przenośnego. Swoje produkty ma dopracowane w każdym aspekcie, a cena to p
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�
TAURON Ciepło realizuje kampanię społeczną „Niska emisja – wysokie ryzyko”, zachęcając mieszkańców Śląska i Zagłębia do zmiany sposobu ogrzewania na ciepło systemowe. Projekt, współfinansow
Dziś odpowiedzialność społeczno-ekologiczna liczy się w biznesie jak nigdy wcześniej. Międzynarodowe koncerny prześcigają się w deklaracjach dotyczących zrównoważonych sposobów pozyskiwania dóbr, procesów produkcji czy
Campfire Audio Odświeża OfertęCampfire Audio to amerykańska marka założona w 2015 roku w Portland w stanie Oregon. Należąca do firmy ALO Audio, producenta znanego z ręcznego wytwarzania jednych z najlepszych kabli audio na ś
Exterity, firma specjalizująca się w IPTV, wprowadza na rynek dwa nowe dodatki do oprogramowania AvediaPlayer ? AvediaPlayer Plugin oraz AvediaPlayer Viewer. Oba rozszerzają możliwości integracji z innymi aplikacjami, w tym z popu
Kamera WiFi WIPC-301W – dodatkowa para oczu Remont mieszkania uznawany jest za jedno z najbardziej stresujących doświadczeń. Nie tylko zaburza naszą codzienność, ale i wymusza konieczność stawiania czoła licznym wyzwani
Informacja prasowa28/10/2019Badanie na temat najczęstszych sposobów i źródeł ataków na polskie strony internetoweCo nas atakuje w sieci?Ataki na WordPress’a, SQL Injection, spam przez formularze, próby odgadnięcia haseł
Rusza pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa ENERGI. Marka jednego z największych sprzedawców prądu w Polsce promowana będzie od 8 października br. w największych stacjach telewizyjnych. W porach najlepszej oglądalnośc