Informacja prasowa9 października 2015 Vsonicinnowacyjne słuchawki Hi-Fi dla każdego Polski rynek jest nasycony podstawowymi modelami słuchawek dokanałowych oraz modelami z najwyższej półki. Klasa średnia i wyższa średnia
ENERGA informuje, iż w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, dnia 21 stycznia 2012 r. (sobota) od godz. 14:00 do godz. 17:00 niemożliwy będzie zakup kodów do liczników przedpłatowych Klient&oacu
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
Lech Janerka gościem specjalnym Audio Video Show 2019W dniach 8-10 listopada odbędzie się 23. edycja Audio Video Show. Jak co roku PGE Narodowy oraz hotele Golden Tulip i Radisson Blu Sobieski staną się przestrzenią dla najwięk
INFORMACJA PRASOWA25 kwietnia 2018COWON PLENUE J oraz COWON PLENUE VTen koreański producent przenośnego audio wie, jak wydobyć powalający dźwięk z niewielkiego urządzenia. Pomimo iż marka nie należy do najtańszych to od pe
Warszawa, 25.07.2018 r.Informacja prasowa Działalność Google od dawna wykracza już poza usługi samej wyszukiwarki. Każdego dnia gromadzi ona niewyobrażalną ilość informacji korzystających z niej osób. Według raportu gs.s
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2017 roku. Również w
GARMIN OTWIERA NOWOCZESNĄ FABRYKĘ POD WROCŁAWIEMW nowym zakładzie wytwarzane będą samochodowe urządzenia informacyjno-rozrywkowe oraz inne produkty z przeznaczeniem na rynek europejski.Garmin International Inc., część Garmi
Zintegrowane systemy zarządzania przedsiębiorstwem stały się narzędziem do skutecznego prowadzenia biznesu. Jednocześnie firmy intensywnie poszukują oszczędności, zwłaszcza w obszarach niezwiązanych z ich główną działaln