Informacja prasowa23 czerwca 2020Matrix AudioNowoczesne audio BEZ kompromisówHistoria Matrix Audio sięga roku 1999, ale faktycznie firma powstała w 2009 roku już jako Matrix Electronic Technology Co., LTD za sprawą trzech przy
Data publikacji: 2015-05-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik rozda w konkursie Skodę Rapid SpacebackKategoria: LIFESTYLE, IT i technologieKomputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii
Informacja prasowaWszędzie jest czysto – nawet po remoncie. Gotowy plan porządków po rewolucji w Twoim mieszkaniu VORWERK POLSKAMając w planach remont mieszkania, naturalnie skupiamy się na jego pożądanym efekcie – pachną
Hiperautomatyzacja, nowe miejsca pracy i cyfrowa etyka – jakie będą trendy technologiczne w 2020 roku?Warszawa, 31 stycznia 2020 – Rok 2020 zdominuje sztuczna inteligencja, która pomoże w pogłębionych analizach i hiperautoma
Marketing Cloud 2013 to pierwsza w Polsce konferencja kompleksowo obrazująca jeden z najważniejszych trendów technologicznych początku dekady: migrację do narzędzi w wirtualnej przestrzeni. Narzędzi, które poprzez swoją
Astell&Kern SE200 A&futura – pierwszy na świecie odtwarzacz Multi-DACAstell&kern SE200 to drugi model z serii przenośnych Hi-end’owych odtwarzaczy audio Astell&Kern A&futura. Jest on pierwszym na świeci
Rusza finał zabawy „Świeć Się” – ogólnopolskiego plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne organizowanego przez Grupę ENERGA. Do 15 stycznia 2012 r. za pomocą serwisu www.SwiecSie.pl każdy mo
Zysk ENERGA SA za rok 2011 wzrósł ponad dwukrotnie. To najlepszy wynik finansowy w historii spółki.ENERGA SA, spółka holdingowa Grupy ENERGA, osiągnęła w ubiegłym roku zysk netto w wysokości 755 mln zł. W
GARMIN PRZEJMUJE WIODĄCEGO DOSTAWCĘ USŁUG MONITORINGU AWARYJNEGO I KOORDYNACJI DZIAŁAŃ RATUNKOWYCHPrzejęcie dotyczy także Międzynarodowego Centrum Koordynacji Działań Ratunkowych (IERCC)Warszawa, 12 stycznia 2021 – Garmin
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od