CloudFerro z kontraktem dla niemieckiej agencji kosmicznej Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej (BMVI) w ramach działalności niemieckiej agencji kosmicznej (DLR) zleciło kontynuację rozwoju krajowej platform
Informacja prasowa6 grudnia 2016Astell&Kern AK70 Obsidian Black – Limited Europe EditionAstell&Kern AK70 to wyjątkowo udane rozwiązanie audio jeśli mówić o mobilnych urządzeniach do słuchania muzyki . Przy niewiel
Zysk ENERGA SA za rok 2011 wzrósł ponad dwukrotnie. To najlepszy wynik finansowy w historii spółki.ENERGA SA, spółka holdingowa Grupy ENERGA, osiągnęła w ubiegłym roku zysk netto w wysokości 755 mln zł. W
18 października 2016Najnowszy sprzęt dla graczy i ekstremalny gaming – ASUS na Poznań Game Arena 2016Już w piątek 21 października br. rusza Poznań Game Arena – jedna z największych imprez dla graczy w Polsce. Firma AS
Informacja prasowa12/12/2019Domena .org przejęta za ponad miliard dolarówInternet Society, organizacja zarządzająca PIR (Public Interest Registry), czyli rejestrem domen .org, zdecydowała się na jego sprzedaż funduszowi inwes
Konkurs na grant badawczy lub rozprawę doktorską ogłosiły Grupa Energa wraz z Politechniką Gdańską. Celem konkursu jest wyłonienie ciekawych projektów i prac, które mają szansę dofinansowania na rozwój. G
Gliwice, 20.02.2018 r.Informacja prasowaBateria: towarzyszy nam codziennie, czasami ratuje też życieUrządzenia do magazynowania energii elektrycznej pokonały w swym rozwoju długą drogę. Począwszy od starożytnych narzędzi d
Kulczyk Oil Ventures rozpoczął prace przy pierwszym odwiercie na polu Północne Makiejewskoje, najmłodszej koncesji należącej do portfela aktywów Spółki na Ukrainie. Koncesja ta przylega do eksploatowanych ju
Informacja prasowa10 stycznia 2020Słuchawki SoundMAGIC TWS50 True Wireless Jakość za dobrą cenęMarka SoundMAGIC swoim tempem rozszerza swoje portfolio dbając przede wszystkim o jakość swoich wybór aniżeli czas wypuszczenia
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw