Sprzęt AGD od dłuższego czasu przechodzi rewolucję technologiczną, ale także estetyczną. Obecnie nie tylko już sprzęty wkomponowane w meble kuchenne powinny zachwycać ciekawą stylistyką. Nowe żelazko MPM udowadnia, że ró
Informacja Prasowa09.10.2019FiiO M5 – Nie tylko wyjątkowo małyProdukty FiiO i ich jakość już nie zaskakują, bo firma przyzwyczaiła nas do wysokiego poziomu swoich produktów nie tylko tych najdroższych w ofercie, ale i tyc
Data 29 09 2020e-bankowość dostępna całą dobę dzięki centrom danychGDAŃSK – Aż 65% Polaków dokonuje płatności przez internet. Z urządzeń mobilnych wykonywanych jest już średnio ponad 86 mln transakcji miesięcznie.
Data 29 stycznia 2021Boom na farmy słoneczne i wiatrowe wciąż przed namiGDAŃSK – W 2020 r. w Europie po raz drugi w historii wiatr i słońce przyczyniły się do wytworzenia większej ilości energii elektrycznej niż w
Informacja dla mediówZielona energia w PepsiCo w trosce o przyszłość naszej planety – wszystkie zakłady w USA będą zasilane w 100% odnawialną energią Warszawa, 16 stycznia 2020 r. Już w tym roku do obsługi wszystkich za
Blisko 1000 przeprowadzonych lekcji i – tym samym – zwiększenie bezpieczeństwa dzieci w kontaktach z prądem, to efekt tegorocznej edycji organizowanego przez Grupę ENERGA ogólnopolskiego konkursu edukacyjnego „Pl
Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o
161 mln. to szacowana wartość jednego z największych w kraju przetargów na dostawę łącznie ok. 6,5 tys. km kabli i przewodów energetycznych, ogłoszonego przez Energę – Operator. Dostawcy mają jeszcze
MONOPRICE Monolith THX® AAA™– Najnowsza technologia w przyzwoitej cenie –Monoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz z certyfikatem THX o mocy niemal 4 WattMonoprice Monolith THX® AAA to wzmacniacz słuchawkowy, któr
Badanie AVMTo już świąteczna tradycja: W czasie Bożego Narodzenia osoby poniżej 25 roku życia pomagają rozwiązywać problemy techniczneBerlin | 81 procent młodych Europejczyków w przedziale wiekowym 16–24 lat w czasie Św