Informacja prasowa24 maja 2017Auralic – Nowe rozwiązanie HTML5– dostęp z poziomu Androida i WindowsaAURALIC Limited przygotował dla klientów innych platform systemowych niż Apple IOS, możliwość korzystania ze swoich urz�
Firma Akoo International dołączyła do Digital Data Exchange (DDEX), konsorcjum cyfrowych mediów, wśród członków którego znajdują się m.in.: Apple, EMI Music, Google, Nokia, Sony Music Entertainment, Universal Music Group i W
Informacja prasowa17 października 2016r.Popularny DAP FiiO X1 IINowa odsłona z BluetoothFiiO powoli staje się liderem segmentu popularnych odtwarzaczy muzycznych typu DAP. Nie zasypuje gruszek w popiele i ciągle przedstawia kol
Ericsson Radio Tech Day – 5G z Polski dla Europy„Tylko odważne decyzje w kierunku 5G doprowadzą do prawdziwych przemian społecznych. 5G to nie tylko rozwój technologiczny, ale zmiana filozofii działania” – powiedział Mis
Spotkanie technologii ze sportem, czyli jak narodziła się aplikacja NOINNPomysł na stworzenie NOINN – aplikacji mobilnej do typowania wyników sportowych dojrzewał w głowach jej twórców latami. Jako studenci często brali udz
Tajemnica faktury za energię: gdzie ukryta jest nasza podwyżka?Nierzadko denerwujemy się na wysokie rachunki za prąd jednak właściwie nie wiemy, za co płacimy. Tymczasem na fakturę składa się mnóstwo czynników. Jak ją czy
Informacja prasowa29 stycznia 2021SMSL DP5 oraz SP400 idealnie dobrana para. Streaming to słowo, które jeszcze nie tak dawno powodowało zimne dreszcze u miłośników systemów dźwiękowych. Pliki cyfrowe kojarzone były z kieps
Badanie AVMTo już świąteczna tradycja: W czasie Bożego Narodzenia osoby poniżej 25 roku życia pomagają rozwiązywać problemy techniczneBerlin | 81 procent młodych Europejczyków w przedziale wiekowym 16–24 lat w czasie Św
Informacja prasowa29 maja 2019AURALiC Sirius G2Testosteron dla dźwiękuAURALiC zaprezentował na targach Hi-End 2019 nowy dodatek do wielokrotnie nagradzanej i hi-endowej serii G2. Po trzech latach projektowania i wnikliwych test�
Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o