Warszawa, 9 lutego 2018 r.Informacja prasowa Nie ulega wątpliwości, że większość z nas korzysta ze smartphonów i ściąga na nie wiele aplikacji. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, jakie niebezpieczeństwa niesie za so
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Przejęcie poszerzy ofertę usług nadawczych firmy Ericsson oraz jej możliwości w branży telewizyjnej.Zespół firmy Ericsson powiększy się o 1 500 wykwalifikowanych specjalistów ds. usług nadawczych.Firma rozszerzy swoją
Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o
Nowoczesne budownictwo to nie tylko nowe technologie i zaawansowane materiały, ale to także umiejętność spojrzenia na dom jako na całość, w której poszczególne elementy mają wpływ na pozostałe. Polacy cor
Energa Basket Cup, największy w Polsce program koszykarski dla dzieci ze szkół podstawowych, wkroczył w decydującą fazę. Właśnie rozpoczyna się etap finałów wojewódzkich, który wyłoni mistrz&oacut
Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznan
30 listopada 2011 roku upłynął termin nadsyłania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Budowę Elektrowni Ostrołęka C o mocy ok. 1000 MW. Do przetargu, ogłoszonego we wrześniu przez spó
Korporacja Sharp opracowała technologię porządkowania cząsteczek pod wpływem światła nazwaną technologią UV2A dla paneli LCD, dzięki której można precyzyjnie sterować ustawieniem cząsteczek ciekłych kryształów w proste
INFORMACJA PRASOWA3 lipca 2019Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek to spory dorobek. Nie dziwi więc fakt, że koreański producent dotychczas produkujący wyłącznie dla innych, światowych marek zaczyna dostrzegać w