Prawie o 700 procent w porównaniu z 2011 wzrosła w 2012 roku liczba uruchomień lokalnych aplikacji na platformie Samsung Smart TV. W tym czasie prawie o 300 procent wzrosła też liczba aplikacji polskojęzycznych*. Rosnąca w tak s
INFORMACJA PRASOWA16 marca 2018SMSL to już marka znana na naszym rynku, głównie z urządzeń audio o minimalistycznym wyglądzie, dobrym wykonaniu i bardzo dobrym brzmieniu – szczególnie gdy pod uwagę weźmiemy jeszcze ost
Ulubione ubrania to coś więcej niż kawałek tkaniny – to część naszej osobowości. Pokazują, kim jesteśmy, co czujemy, w co wierzymy. Dlatego potrzebują czegoś więcej niż zwykłego prania. Zasługują na troskę. Nowa lin
Badanie AVMTo już świąteczna tradycja: W czasie Bożego Narodzenia osoby poniżej 25 roku życia pomagają rozwiązywać problemy techniczneBerlin | 81 procent młodych Europejczyków w przedziale wiekowym 16–24 lat w czasie Św
Samsung Smart TV LED serii F8000 to najbardziej zaawansowane telewizory na rynku i bezdyskusyjny lider w swojej klasie. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i technologiom Samsung gwarantują rozrywkę w prawdziwie futurystycznym wydaniu
INFORMACJA PRASOWA8 października 2018Najwyższej klasy przetwornik cyfrowo-analogowy firmy S.M.S.L, wyposażony w całkowicie odseparowane zasilanie, moduł wejściowy USB zrealizowany na najnowszym układzie Xmos, a także posiadaj
Prostota, wysoka funkcjonalność i wyrafinowana elegancja to wyróżniki nowej linii piekarników Amiki Scandium, a także serwisu internetowego przygotowanego przez agencję marketingu interaktywnego eFRESH. Strona dostępna pod adre
Badanie STL Partners i Vertiv: firmy telekomunikacyjne powinny traktować priorytetowo wydajność i zrównoważony rozwój w sieciach 5GDla operatorów kluczowe będzie wykorzystanie najlepszych praktyk, zapewniających zwiększenie
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie wartość 5
713 600 złotych dla organizacji zajmujących się działalnością charytatywną to bilans III edycji akcji „Pomagaj z ENERGĄ”. Już po raz trzeci pracownicy spółek należących do Grupy ENERGA decydowali, do