Data publikacji: 2019-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 najczęściej powtarzanych mitów, dotyczących kart pamięciKategoria: LIFESTYLE, IT i technologiePraktycznie każdy użytkownik sprzętu elektronicznego miał pr
Informacja prasowa16 sierpnia 2019Campfire AudioAndromeda GOLDCampfire Andromeda to słuchawka, którą polubił cały świat. Producentowi udało się trafić w gusta milionów klientów, do tego stopnia, że nawet ich wysoka cena
5 powodów, dla których warto mieć w domu zmywarkęZmywarka to coraz bardziej popularne urządzenie w naszych kuchniach – znajduje się jużw prawie 30 proc. polskich domów. Wciąż jednak wiele osób zastanawia się, czy warto
Badania naukowe nad układem jonowym jednoznacznie określają jonizację powietrza – obok temperatury i wilgotności – jako trzeci bardzo istotny parametr komfortu klimatycznego. Na kontrolę tych trzech istotn
INFORMACJA PRASOWA16 kwietnia 2018Fiio Q5 to z pewnością topowy model DACa od chińskiej marki FiiO.Oferuje przetwarzanie gęstych plików DSD, połączenie bluetooth oraz kompatybilność z wymiennymi modułami od FiiO, co daje j
Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maileKraków, 12 grudnia 2018 r. – Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu
Wzrost przychodów o 11 proc., wzrost EBITDA o 4 proc. i niemal 6-procentowy wzrost zysku netto w porównaniu z rokiem 2010 – to kluczowe dane skonsolidowanego sprawozdania finansowego Grupy ENERGA za 2011 r. Ho
Nowe produkty FRITZ! wprowadzają różnorodność do inteligentnego domu Smart HomeNowości Smart Home od FRITZ!: inteligentna żarówka LED oraz wielofunkcyjny przycisk z wyświetlaczem e-papierFirma AVM, znany niemiecki producent
Exterity, firma specjalizująca się w IPTV, wprowadza na rynek dwa nowe dodatki do oprogramowania AvediaPlayer ? AvediaPlayer Plugin oraz AvediaPlayer Viewer. Oba rozszerzają możliwości integracji z innymi aplikacjami, w tym z popu
Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznan