Informacje

PDSA członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

PDSA członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej
Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, zrzeszające firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego, zostało przyjęte w poczet członków Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Pierwsze

Stowarzyszenie Polish Digital Signage Association, zrzeszające firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego, zostało przyjęte w poczet członków Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Pierwsze wspólne działanie podjęte przez obydwa organy to obliczenie potencjału ilościowego rynku DS w Polsce.

Ścisła współpraca pomiędzy PDSA, a Izbą Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej zapewni stowarzyszeniu dalszy, intensywny rozwój poprzez ciągły kontakt z branżą reklamową w Polsce oraz dostęp do badań i analiz IGRZ. Dodatkowo umożliwi udział w spotkaniach z instytucjami odpowiedzialnymi za wydawanie zezwoleń na instalacje nośników reklamowych. Współpraca z IGRZ pozwoli również PDSA na ciągły kontakt z podmiotami branży reklamowej, które nie posiadają w swoim portfolio elektronicznych nośników ? oświadcza Michał Moszyński, prezes Polish Digital Signage Association – Dzięki temu będziemy mogli uczestniczyć w kształtowaniu krajowego rynku reklamy jako przedstawiciel zintegrowanego środowiska Digital Signage oraz propagować rozwój DS w Polsce ? dodaje.

Przyjęcie PDSA do grona firm zrzeszonych również Izbie przyniesie wymierne korzyści. O rozpoczętej współpracy mówi Lech Kaczoń, prezes IGRZ: PDSA zrzesza bardzo interesujący i przyszłościowy segment rynku out of home. Nie ulega wątpliwości, że elektronika, w tym Digital Signage będzie w coraz większym stopniu obecna na nośnikach reklamy zewnętrznej. Warto w związku z tym śledzić te trendy i wymieniać się doświadczeniami. Temu służy także Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. Jej członkowie mają nie tylko platformę wymiany informacji, ale również bazę dla ochrony ich interesów na rynku reklamowym. Uważam, że PDSA może wnieść wiele cennych idei do działań Izby i propagować jej przedsięwzięcia.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej została założona w 1998 roku przez ponad 100 firm prowadzących działalność w branży reklamy zewnętrznej. Wśród członków – założycieli znalazły się firmy będące właścicielami nośników reklamy zewnętrznej, jak i firmy brokerskie i podwykonawcze, świadczące różnego rodzaju usługi dla właścicieli nośników. Realizując cele statutowe IGRZ dąży do zmiany niekorzystnych przepisów prawnych, poprawia wizerunek branży reklamy zewnętrznej oraz publikuje cykliczne raporty o rynku reklamy zewnętrznej. Izba przygotowuje także działania marketingowe promujące reklamę zewnętrzną na tle innych mediów reklamowych i organizuje społeczne kampanie.

A to już wiesz?  Cideko Chatting - rozmawiaj bez ograniczeń z dowolnego miejsca

O POLISH DIGITAL SIGNAGE ASSOCIATION:
Polish Digital Signage Association to platforma porozumienia głównych firm branży Digital Signage w Polsce, wspieranych przez międzynarodowe instytucje związane z rynkiem dynamicznej komunikacji marketingowej. PDSA skupia wokół siebie firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego i informacyjnego, którym zależy na rozwoju branży w Polsce, wymianie doświadczeń i opracowaniu spójnych standardów. W ramach swojej działalności PDSA współpracuje z wieloma specjalistami branży reklamowej, badawczej i nowych technologii. Główne cele statutowe realizowane przez stowarzyszenie to: edukowanie rynku, integracja branży, organizacja szkoleń i warsztatów.

Źródło: PDSA

http://www.4press.pl/index.php?p=11377

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy