Elektronika Wiadomości branżowe

Energa zaleca klientom w Trójmieście i Płocku ostrożność

W związku z  informacjami i reklamacjami naszych klientów na działania akwizytorów namawiających mieszkańców Trójmiasta oraz Płocka do zmiany umowy sprzedaży energii elektrycznej, ENERGA oświadcza, że nie

W związku z  informacjami i reklamacjami naszych klientów na działania akwizytorów namawiających mieszkańców Trójmiasta oraz Płocka do zmiany umowy sprzedaży energii elektrycznej, ENERGA oświadcza, że nie prowadzi w domach klientów żadnej akcji podpisywania lub aneksowania umów.

Szanując prawo klientów do zawierania umów zgodnie z ich wolą, prosimy i zalecamy naszym klientom przed podpisaniem umowy o dokładne zapoznanie się z warunkami składanych ofert,  tak aby upewnić się:

– z jaką firmą jest podpisywana umowa

– ile wynosi opłata za energię elektryczną

–  jaki będzie koszt opłaty przesyłowej

– czy końcowa cena będzie zawierać opłaty dodatkowe takie, jak np. formy stałych opłat abonamentów.

Klienci na terenie Trójmiasta i Płocka informują, iż przedstawiane im do podpisu umowy mogą wprowadzać w błąd i być niezrozumiałe dla części osób. W razie wątpliwości co do przedstawianych ofert i ich warunków zalecamy przed ich podpisaniem kontakt z Biurem Obsługi Klienta lub Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta (tBOK) pod numerem 801 555 500 dla telefonów stacjonarnych oraz dla telefonów komórkowych w Trójmieście – 24 266 24 24, a w Płocku – 24 26 97 800 lub 23 67 12 800.

Jednocześnie ENERGA zapewnia, że dotychczasowe umowy na sprzedaż i dostawę energii elektrycznej są aktualne. Standardowo umowy podpisywane są na czas nieokreślony, a spółka występuje o podpisanie nowej umowy jedynie w sytuacji zmiany warunków przyłączenia lub podczas zmiany grupy taryfowej klienta. W obu przypadkach czynności podejmowane są na wniosek klienta. Natomiast ENERGA wszelkie informacje dostarcza na piśmie. Pracownicy spółki w sprawach związanych z aktualizacją umowy nie odwiedzają klientów w ich domach.

ENERGA przypomina, że o wszelkich akcjach promocyjnych informuje na swojej stronie internetowej www.energa.pl oraz w Biurach Obsługi Klienta. Sprawy związane z podpisaniem umowy, wysokością rachunków lub płatnościami można wyjaśnić w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK) pod adresem https://ebok.energa.pl/ lub w Telefonicznym Biurze Obsługi Klienta (tBOK).

A to już wiesz?  Wspólnie dla efektywniejszego leczenia

 

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy