INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od
Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.
30 listopada 2011 roku upłynął termin nadsyłania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Budowę Elektrowni Ostrołęka C o mocy ok. 1000 MW. Do przetargu, ogłoszonego we wrześniu przez spó
INFORMACJA PRASOWA15 maja 2019COWON CF2 & COWON CT5Prawdziwie bezprzewodowe słuchawkiFirma Cowon od pewnego czasu wzbogaca swoją ofertę o linię słuchawek. Najnowsze modele to słuchawki typu True-Wireless o oznaczeniach C
Warszawa, 15 lutego 2018 r. — Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, ogłasza 8. edycję globalnego konkursu dla studentów „Go Green in the City”. Celem tej inicjatywy jest wyróż
Informacja prasowa 30 czerwca 2017 DIVOOM – Głośniki Bluetooth Na Lato i LataFirma Divoom zadebiutowała na polskim rynku prawie dwa lata temu i prawie natychmiast wprawiła w zakłopotanie n
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Podwyżki cen energii elektrycznej sprawiają, że hotele nie tylko muszą zmierzyć się z wyższymi rachunkami, ale też dostają coraz większe faktury od podwykonawców. I choć obiekty niechętnie przerzucają te koszty na swoich
Wrocławska firma kosmetyczna CLARENA uruchamia produkcję specjalistycznych urządzeń do zabiegów kosmetycznych. To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce. Docelowo CLARENA chce trzykrotnie zwiększyć sprzedaż nowoczesnej apara