Informacja prasowa28 czerwca 2019Campfire Audio IO & Polaris2Żywe EmocjeProducent z Portland nie próżnuje i właśnie zaprezentował dwa kolejne produkty, tym razem pochylając się nad tymi, którzy nie chcą na dokanałow
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Rusza pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa ENERGI. Marka jednego z największych sprzedawców prądu w Polsce promowana będzie od 8 października br. w największych stacjach telewizyjnych. W porach najlepszej oglądalnośc
Ponad 25 lat spędzonych na koszykarskim parkiecie, 637 rozegranych meczów, prawie 10 tys. zdobytych punktów, osiem złotych medali Mistrzostw Polski ? to tylko część sukcesów Adama Wójcika, który zdecydował się wspierać Ene
Data publikacji: 2017-06-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zalman prezentuje zasilacz ZM850 z serii ARXKategoria: LIFESTYLE, IT i technologieZalman, producent wszelkiej maści komponentów i akcesoriów komputerowych, zapowi
Warszawa, 17 listopada 2017 r.Informacja prasowa Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego23 października 2017 r. został opublikowany projekt ustawy o jawności życia publicznego. Miał on zwiększyć transparentno�
INFORMACJA PRASOWA15 maja 2019COWON CF2 & COWON CT5Prawdziwie bezprzewodowe słuchawkiFirma Cowon od pewnego czasu wzbogaca swoją ofertę o linię słuchawek. Najnowsze modele to słuchawki typu True-Wireless o oznaczeniach C
Zbliżające się święta sprawiają, że zaczynamy się zastanawiać czym obdarować najbliższych. Najczęściej jednak decyzje te zostawiamy na ostatnią chwilę, jak co roku denerwując się, że nie pomyśleliśmy o tym wcześnie
Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznan