Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawki
Świąteczna gorączka zakupów sprzyja hakerom – uwaga na podejrzane e-maileKraków, 12 grudnia 2018 r. – Według badań F-Secure, 9 na 10 prób zainfekowania użytkowników złośliwym oprogramowaniem to efekt rozsyłania spamu
Warszawa, 19.06.2018 r.Informacja prasowa Korzystanie z usług podwykonawców staje się coraz popularniejsze. Wiąże się to jednak w większości przypadków z przekazywaniem danych osobowych na zewnątrz, czyli powierzeniem ich p
W I kwartale 2010 roku Grupa Kapitałowa uzyskała 21,3 mln zł przychodów i ponad 1 mln zł zysku netto. Motorem działalności spółki w pierwszych miesiącach roku była platforma Call Center.Po bardzo trudnym 2009 roku Internet
Nowa generacja słuchawek z linii Signature wrazz udoskonalonym systemem S-Logic®3Informacja prasowa – 22 października 2021Renomowany niemiecki producent słuchawek z Bawarii, wprowadza nową wersję autorskiego systemu S- Logi
Data publikacji: 2019-07-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 najczęściej powtarzanych mitów, dotyczących kart pamięciKategoria: LIFESTYLE, IT i technologiePraktycznie każdy użytkownik sprzętu elektronicznego miał pr
ENERGA Oświetlenie zmodernizowała oświetlenie drogowe w gminie Postomino. Spółka wymieniła 480 opraw oświetleniowych. Pozwoli to zaoszczędzić gminie 130 000 zł rocznie. Na duże oszczędności liczą też inne gmin
ENERGA rozwiązała umowę o współpracy z ESB International przy realizacji inwestycji budowy elektrowni gazowej w Grudziądzu. Techniczne doświadczenie irlandzkiego partnera okazało się warunkiem niewystarczającym do wsp&
Wrocławska firma kosmetyczna CLARENA uruchamia produkcję specjalistycznych urządzeń do zabiegów kosmetycznych. To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce. Docelowo CLARENA chce trzykrotnie zwiększyć sprzedaż nowoczesnej apara