ENERGA-Operator organizuje przetarg na 520 tys. tzw. inteligentnych liczników. Warunkiem realizacji zakupu, obok spełnienia wysokich wymagań technicznych, jest uzyskanie korzystnych cen za urządzenia. Oferenci mają cza
Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
Marka KRUPS poszerza portfolio swoich produktów o nowe ekspresy automatyczne EA8250, EA8255, EA8260. To co wyróżnia nowe ekspresy to nie tylko doskonała jakość kawy, jaką serwują, ale także niepowtarzalny design i dbałość o
Astell&KernKANN KANN ALPHA to trzeci produkt z serii KANN, uwielbiany przez audiofilów na całym świecie, został zaprojektowany, aby rozwiązać problem ultra wysokiej mocy wyjściowej w cyfrowym odtwarzaczu audio, przy jednoc
Informacja prasowaToruń, 27 stycznia 2021 r.Rewolucyjne zmiany na rynku wyświetlaczy – 5 technologicznych trendów na rok 2021Ekrany już od dawna stały się częścią naszej codzienności. Każdy z nas korzysta z telefonu
Według danych Komisji Europejskiej efektywność energetyczna Polski jest dwa razy mniejsza od średniej krajów UE. Czy uda nam się ją poprawić? Jak zmobilizować obywateli, a przede wszystkim polskich przedsiębiorcó
W Poznaniu przeprowadzono już dwie edycje programu „Trzymaj ciepło”. Akcja skierowana jest do wszystkich mieszkańców miasta zainteresowanych oszczędzaniem energii. – Warto zastanowić się jak zmniejszyć k
INFORMACJA PRASOWA26 marca 2018ANNIVERSARY LIMITED EDITIONPod koniec 2012 roku Fostex zaprezentował słuchawki TH-900, flagowy model audiofilski tego producenta.Była to konstrukcja typu zamkniętego, z unikalnym przetwornikiem z
Prawie o 700 procent w porównaniu z 2011 wzrosła w 2012 roku liczba uruchomień lokalnych aplikacji na platformie Samsung Smart TV. W tym czasie prawie o 300 procent wzrosła też liczba aplikacji polskojęzycznych*. Rosnąca w tak s
Bez szybkiego Internetu polski przedsiębiorca nie wyobraża sobie sukcesu w biznesiePolskie firmy stawiają na wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT). Coraz więcej pracowników wyposażanych jest w urządzenia