30.11.2016Choć jesień kojarzy się głównie z dywanami kolorowych liści pod stopami, to budzi w nas także mniej pozytywne odczucia. Te dotyczą przede wszystkim pochmurnej aury, coraz krótszych dni i braku słońca, co zmusza na
Warszawa, 22.11.2018 r.Informacja prasowaSystemy ochrony danych w przedsiębiorstwach stale narażone są na cyberataki. Nieustannyi dynamiczny rozwój nowych technologii utrudnia jednak utworzenie jednolitego katalogu adekwatnych z
Wprowadzony na rynek telewizor Samsung Curved OLED, dzięki unikalnemu, profilowanemu ekranowi, wkracza na nowy poziom innowacyjności, wyświetlając doskonały, niezwykle realistyczny obraz, niezależnie od kąta patrzenia czy miejsc
Marka KRUPS poszerza portfolio swoich produktów o nowe ekspresy automatyczne EA8250, EA8255, EA8260. To co wyróżnia nowe ekspresy to nie tylko doskonała jakość kawy, jaką serwują, ale także niepowtarzalny design i dbałość o
5 powodów, dla których warto mieć w domu zmywarkęZmywarka to coraz bardziej popularne urządzenie w naszych kuchniach – znajduje się jużw prawie 30 proc. polskich domów. Wciąż jednak wiele osób zastanawia się, czy warto
Warszawa, 17 listopada 2017 r.Informacja prasowa Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego23 października 2017 r. został opublikowany projekt ustawy o jawności życia publicznego. Miał on zwiększyć transparentno�
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2017 roku. Również w
Vertiv w czołówce dostawców na rynku modułowych centrów danychBadania przeprowadzone przez Omdia pokazują, że światowy rynek prefabrykowanych modułowych centrów danych wzrósł o ponad 65%Warszawa [10 września 2020 r.] Ver
Rusza pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa ENERGI. Marka jednego z największych sprzedawców prądu w Polsce promowana będzie od 8 października br. w największych stacjach telewizyjnych. W porach najlepszej oglądalnośc
Już tylko dwa tygodnie pozostały do zakończenia drugiej edycji konkursu „Planeta Energii”. Uczestnicy organizowanej przez ENERGĘ akcji edukacyjnej dla najmłodszych uczniów mają ostatnią szansę, aby wyruszyć