Rusza pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa ENERGI. Marka jednego z największych sprzedawców prądu w Polsce promowana będzie od 8 października br. w największych stacjach telewizyjnych. W porach najlepszej oglądalnośc
Szybki rozwój technologii budowlanych w Polsce stawia przed inwestorami rozpoczynającymi właśnie budowę własnego domu ogromne wyzwania. Dziś polegają one już nie tylko na konieczności posiadania bardzo dobrej orientacji
15 maja 2018 r.AiMesh – system routerów Wi-Fi dla całego domu Darmowa funkcja umożliwia połączenie kilku routerów ASUS, w celu stworzenia sieci Wi-Fi obejmującej cały dom i oferuje użytkownikom wydajną i elastyczną alter
Warszawa, Kraków, Szczecin, Katowice, a może Ustka – które świeci najpiękniej w Polsce? W dniach, w których większość miejscowości zyskuje na blasku dzięki świątecznym iluminacjom ulic, a w ich cent
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Najsłynniejsze polskie schronisko turystyczne nad Morskim Okiem w Tatrach jest nowym klientem ENERGI. Pozyskanie tego zabytkowego obiektu do grona klientów spółki, to efekt szerszej akcji na Podhalu, która rozpoczęła się od zdo
Informacja prasowa16 sierpnia 2019Campfire AudioAndromeda GOLDCampfire Andromeda to słuchawka, którą polubił cały świat. Producentowi udało się trafić w gusta milionów klientów, do tego stopnia, że nawet ich wysoka cena
Informacja prasowa22 września 2017AURALIC SERIA G2 – Systemy Streamingu Klasy PremiumW erze niespotykanego dotychczas rozwoju technologicznego wysokiej klasy sprzętu audio, AURALiC LIMITED wkracza w nową ścieżkę rozwoju
Informacja prasowa17 września 2019AURALIC VEGA G1+ gratis Apple iPAD 9,7”Wychodząc naprzeciw klientom, firma Auralic wraz z polskim dystrybutorem firmą MIP, oferuje do jednego ze swoich najnowszych produktów iPADa 9,7” jako
INFORMACJA PRASOWA3 lipca 2019Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek to spory dorobek. Nie dziwi więc fakt, że koreański producent dotychczas produkujący wyłącznie dla innych, światowych marek zaczyna dostrzegać w