Tradycyjną mapę i przewodniki pakowane do wakacyjnego bagażu coraz częściej zastępują aplikacje zainstalowane na naszych smartfonach i tabletach. Odpowiednie oprogramowanie przydatne będzie nie tylko do czerpania informacji na
Informacja prasowa22 czerwca 2018CAMPFIRE AUDIO – Wprowadza dwie nowe słuchawki – Atlas i CometAmerykański producent Campfire Audio wprowadził właśnie do sprzedaży dwie nowe konstrukcje słuchawek dla wymagających słucha
ENERGA docenia swoich stałych klientów, a oni na współpracy z Grupą mogą zaoszczędzić. Zależność jest prosta – im dłużej trwa umowa na zakup energii elektrycznej, tym większa zniżka. Uzyskać można rab
Informacja prasowa23 czerwca 2020Matrix AudioNowoczesne audio BEZ kompromisówHistoria Matrix Audio sięga roku 1999, ale faktycznie firma powstała w 2009 roku już jako Matrix Electronic Technology Co., LTD za sprawą trzech przy
Już tylko dwa tygodnie pozostały do zakończenia drugiej edycji konkursu „Planeta Energii”. Uczestnicy organizowanej przez ENERGĘ akcji edukacyjnej dla najmłodszych uczniów mają ostatnią szansę, aby wyruszyć
Warszawa, 06 marca 2018Informacja prasowaPlacówki medyczne powinny szczególnie dbać o bezpieczeństwo danych osobowych swoich pacjentów z uwagi na przetwarzanie danych wrażliwych, czyli szczególnej kategorii. Niestety często p
Hałas wytwarzany przez urządzenia domowe jest dla wielu osób przyczyną stresu. Marka Rowenta chce chronić ciszę i spokój w domu swoich konsumentów, wprowadzając przełomowe rozwiązanie w sztuce odkurzania. W październiku poj
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Kwartalny raport Fortinet: wzmożona aktywność cyberprzestępcówWarszawa, 03.09.2019 Fortinet, globalny dostawca rozwiązań cyberochronnych, przedstawił wnioski ze swojego kwartalnego badania zagrożeń informatycznych. Wynika z
Rusza pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa ENERGI. Marka jednego z największych sprzedawców prądu w Polsce promowana będzie od 8 października br. w największych stacjach telewizyjnych. W porach najlepszej oglądalnośc