Konica Minolta wprowadzanowoczesne usługi w chmurze Warszawa, 4 lipca 2018 – Sposób myślenia o pracy i jej charakter dynamicznie się zmieniają: między 1995 a 2015 rokiem liczba osób pracujących zdalnie zwiększyła się aż
Campfire Audio Odświeża OfertęCampfire Audio to amerykańska marka założona w 2015 roku w Portland w stanie Oregon. Należąca do firmy ALO Audio, producenta znanego z ręcznego wytwarzania jednych z najlepszych kabli audio na ś
Astell&KernKANN KANN ALPHA to trzeci produkt z serii KANN, uwielbiany przez audiofilów na całym świecie, został zaprojektowany, aby rozwiązać problem ultra wysokiej mocy wyjściowej w cyfrowym odtwarzaczu audio, przy jednoc
Informacja prasowa23 września 2016 r.SoundMagic BT100Słuchawki Bluetooth Hi-Fi do komunikacjiWygoda i Dźwięk ponad wszystkoMarka SoundMAGIC na stałe zadomowiła się na światowych rynkach. Co jakiś czas SoundMagic raczy nas
Informacja prasowaWarszawa, 26.03.2018 r. Ilość generowanych dziś danych potrafi przyprawić o zawrót głowy. Według raportu IDC, w ciągu najbliższych 10-ciu lat należy spodziewać się ponad 900 proc. ich wzrostu. Dane same
Informacja prasowa,Warszawa, 19. marca 2018 r.Stylowa doskonałość – skórzane akcesoria do aparatów ekskluzywnej marki Gariz dostępne już w PolsceTradycje najlepszego rzemiosła zaklęte w znakomitej jakości akcesoriach do
Jak odzyskać zgubiony smartfon? Jak na zawsze zabezpieczyć wszystkie dane na tablecie i już nigdy nie narzekać na brak miejsca na zdjęcia i filmy? Na te pytania odpowie wkrótce na ekranach smartfonów i w aplikacjach mobilnych ka
Informacja prasowa22 września 2017AURALIC SERIA G2 – Systemy Streamingu Klasy PremiumW erze niespotykanego dotychczas rozwoju technologicznego wysokiej klasy sprzętu audio, AURALiC LIMITED wkracza w nową ścieżkę rozwoju
Hałas wytwarzany przez urządzenia domowe jest dla wielu osób przyczyną stresu. Marka Rowenta chce chronić ciszę i spokój w domu swoich konsumentów, wprowadzając przełomowe rozwiązanie w sztuce odkurzania. W październiku poj
Konkurs i Plebiscyt „Świeć się na święta z ENERGĄ” zdobył statuetkę Impactora w kategorii Niestandardowy Projekt Marketingowy Roku 2011. To już drugie wyróżnienie – taka sama nagroda została przyznan