Netsprint wdrożył najnowszą wersję swojego rozwiązania wyszukiwawczego Netsprint Search w serwisie operatora sieci telefonii komórkowej Play – www.play.pl. W realizację projektu zaangażowana została firma K2 Internet, kt
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw
Warszawa, 14.06.2018 r.Informacja prasowaDotychczasowy Administrator Bezpieczeństwa Informacji (ABI) został zastąpiony 25 maja tego roku przez Inspektora Ochrony Danych (IOD). RODO zmieniło nie tylko nazwę tej funkcji, ale takż
Wdrożenie 5G zwiększy zużycie energii o 170%Wdrożenie sieci 5G to przełomowe wydarzenie dla branży telekomunikacyjnej. Ankietowani przez Vertiv operatorzy, również działający w Polsce, optymistycznie oceniają perspektywy bi
Warszawa, 06 marca 2018Informacja prasowaPlacówki medyczne powinny szczególnie dbać o bezpieczeństwo danych osobowych swoich pacjentów z uwagi na przetwarzanie danych wrażliwych, czyli szczególnej kategorii. Niestety często p
Miniaturyzacja daje dzisiaj użytkownikowi wiele możliwości. Począwszy od nowoczesnych komputerów, poprzez telefony na akcesoriach skończywszy. Od niedawna firma Signo Distribution Polska wprowadziła na rynek klawiaturę bezprzew
Warszawa, 22.11.2018 r.Informacja prasowaSystemy ochrony danych w przedsiębiorstwach stale narażone są na cyberataki. Nieustannyi dynamiczny rozwój nowych technologii utrudnia jednak utworzenie jednolitego katalogu adekwatnych z
Zgodnie z projektem Nowego Prawa Energetycznego przygotowanym w Ministerstwie Gospodarki, do roku 2020 każdy odbiorca energii w Polsce będzie miał zainstalowany inteligentny licznik energii. Operacja wdrożenia inteligentnego opomia
Informacja dla mediówZielona energia w PepsiCo w trosce o przyszłość naszej planety – wszystkie zakłady w USA będą zasilane w 100% odnawialną energią Warszawa, 16 stycznia 2020 r. Już w tym roku do obsługi wszystkich za
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od