Campfire AudioSOLARISInformacja prasowa – 31 maja 2019Solaris to obecnie flagowy produkt amerykańskiej firmy ALO Audio dedykowany wymagającym słuchaczom i muzyce hi-res. Stanowią one przełom, jeśli chodzi o najwyższą jako�
Ile kosztuje przestój w działaniu centrów danych?Żadna z wielu zmian, jakich przedsiębiorstwa doświadczyły w trakcie cyfrowej rewolucji, nie jest tak głęboka, jak wzrost uzależnienia od systemów informatycznych. Dla wielu b
Informacja dla mediówZielona energia w PepsiCo w trosce o przyszłość naszej planety – wszystkie zakłady w USA będą zasilane w 100% odnawialną energią Warszawa, 16 stycznia 2020 r. Już w tym roku do obsługi wszystkich za
Informacja prasowaToruń, 27 stycznia 2021 r.Rewolucyjne zmiany na rynku wyświetlaczy – 5 technologicznych trendów na rok 2021Ekrany już od dawna stały się częścią naszej codzienności. Każdy z nas korzysta z telefonu
Zwycięzcą plebiscytu na najpiękniej świątecznie oświetlone miasta w Polsce już po raz drugi w historii został Szczecin. W organizowanym przez Grupę ENERGA konkursie „Świeć Się” internauci swoimi głosami zadecyd
Warszawa, 18.07.2018 r.Informacja prasowa Karty stałego klienta a bezpieczeństwo danych osobowychCzy zdajemy sobie sprawę z tego, jaki jest prawdziwy cel wydawanych w sklepach „kart stałego klienta”? Oczywiście jednym z gł
Digitalizacja po Polsku – jak wypadamyna tle Europy?Warszawa, 13 czerwca 2018 – W opublikowanym przez Komisję Europejską raporcie dotyczącym stopnia digitalizacji państw członkowskich (DESI ) Polska zajęła 24. miejsce wś
TAURON Ciepło realizuje kampanię społeczną „Niska emisja – wysokie ryzyko”, zachęcając mieszkańców Śląska i Zagłębia do zmiany sposobu ogrzewania na ciepło systemowe. Projekt, współfinansow
Warszawa, 13 maja 2019 r.Informacja prasowaSerce dla mamy, lodówka dla domu, czyli wspólny konkurs marek Delecta i IndesitJak podziękować mamie za wykonywanie najcięższej pracy pod słońcem? Marki Delecta i Indesit łączą s
INFORMACJA PRASOWA3 lipca 2019Ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek to spory dorobek. Nie dziwi więc fakt, że koreański producent dotychczas produkujący wyłącznie dla innych, światowych marek zaczyna dostrzegać w