Czy polskie MŚP są gotowe na chmurę?Warszawa, 30 lipca 2019 – Tylko 11% polskich firm korzystało z usług w chmurze publicznej w 2018 roku. Średnia dla Unii Europejskiej była ponad dwa razy wyższa (26%), a Finlandia zanotowa�
Rusza pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa ENERGI. Marka jednego z największych sprzedawców prądu w Polsce promowana będzie od 8 października br. w największych stacjach telewizyjnych. W porach najlepszej oglądalnośc
INFORMACJA PRASOWA16 marca 2018SMSL to już marka znana na naszym rynku, głównie z urządzeń audio o minimalistycznym wyglądzie, dobrym wykonaniu i bardzo dobrym brzmieniu – szczególnie gdy pod uwagę weźmiemy jeszcze ost
AVM FRITZ!WLAN Repeater 450E już dostępny na polskim rynkuNowy FRITZ!WLAN Repeater 450E zwiększa zasięg sieci bezprzewodowych? Szybko i łatwo zwiększa zasięg sieci bezprzewodowych? Standard wireless N z do 450 Mbit /s w paśm
Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
Nawet w co drugim mieszkaniu ogrzewanym piecem węglowym, w którym doszło do zaczadzenia, domownicy spalali śmieci. Powstająca w ten sposób mokra sadza osiada na kominie, powodując, niebezpieczne dla użytkownik&oacut
Kilkanaście tysięcy aktów notarialnych podpisze do końca pierwszego kwartału 2012 r. Energa-Operator z Państwowym Gospodarstwem Leśnym Lasy Państwowe, aby uregulować status prawny nieruchomości energetycznych znajdując
Informacja prasowa,Warszawa, 19. marca 2018 r.Stylowa doskonałość – skórzane akcesoria do aparatów ekskluzywnej marki Gariz dostępne już w PolsceTradycje najlepszego rzemiosła zaklęte w znakomitej jakości akcesoriach do
Informacja prasowa9 października 2015 Vsonicinnowacyjne słuchawki Hi-Fi dla każdego Polski rynek jest nasycony podstawowymi modelami słuchawek dokanałowych oraz modelami z najwyższej półki. Klasa średnia i wyższa średnia