Elektronika Wiadomości branżowe

Sage poszerza zakres wsparcia użytkowników Systemu Symfonia

Bezpieczeństwo i pełniejszy zakres pomocy w nowym abonamencieSage wprowadził nowy typ abonamentu – Symfopakiet Premium – skierowany do użytkowników Systemu Symfonia. To roczny pakiet usług dla firm, które stawiają na bezpieczeństwo i komfort pracy z systemem. Błyskawicznie udzielana pomoc i konsultacje, najszybsze połączenia z ekspertami oraz darmowe szkolenia – to tylko wybrane

Teaser

Bezpieczeństwo i pełniejszy zakres pomocy w nowym abonamencie

Sage wprowadził nowy typ abonamentu ? Symfopakiet Premium ? skierowany do użytkowników Systemu Symfonia. To roczny pakiet usług dla firm, które stawiają na bezpieczeństwo i komfort pracy z systemem. Błyskawicznie udzielana pomoc i konsultacje, najszybsze połączenia z ekspertami oraz darmowe szkolenia ? to tylko wybrane możliwości oferowane na najwyższym poziomie współpracy z Sage.

Usługi Symfopakietu Premium świadczone są w okresie jednego roku. W trakcie trwania umowy, firmy mają możliwość korzystania na zasadzie pierwszeństwa z różnych form pomocy: technicznej i merytorycznej. Zakres wsparcia konsultantów Sage jest pełny: można korzystać z pomocy na etapie instalacji oprogramowania, użytkowania, jak i np. migracji danych z innego oprogramowania do Systemu Symfonia lub importu i eksportu danych między aplikacjami systemu. Pomoc może być udzielana m.in. telefonicznie lub zdalnie, w trybie pracy konsultanta bezpośrednio na stacji roboczej użytkownika.

W obliczu częstych zmian liczy się ciągłość pracy

Nowy typ abonamentu został stworzony z myślą o przedsiębiorstwach, które z jednej strony chcą mieć poczucie bezpieczeństwa związanego z użytkowanym oprogramowaniem, z drugiej ważne jest dla nich zachowanie ciągłości pracy. ?W Polsce od kilku lat dynamicznie zmieniają się przepisy podatkowe. Pociągają one za sobą konieczność modyfikacji oprogramowania. Firmy zmuszone są więc aktualizować użytkowane systemy, a niekiedy wymieniać je na nowe. Taki stan rzeczy stwarza ryzyko rosnących kosztów, ponoszonych na ciągłe dostosowywanie systemów do nowych regulacji. Symfopakiet Premium ogranicza ten problem do minimum. Daje gwarancję darmowych aktualizacji oprogramowania, a do tego bardzo elastyczne możliwości merytorycznego wspierania użytkowników w codziennej pracy. Dzięki takiej ochronie firmy są pewne, że korzystają z aplikacji zgodnymi z przepisami, a jednocześnie zmiany nie wpływają negatywnie na ciągłość ich pracy? ? wyjaśnia Piotr Osiadacz, dyrektor Działu Realizacji Kontraktów w Sage.

Efektywna i szybka pomoc ? zdalnie choć bezpośrednio

A to już wiesz?  Doskonałość w zestawie

Nowością w formach wsparcia przedsiębiorstw, w ramach Symfopakietu Premium, jest zdalna asysta konsultanta, który z pomocą narzędzia WebEx pracuje bezpośrednio na stacji roboczej użytkownika Symfonii. Zaletą tego rozwiązania jest możliwość udzielenia natychmiastowej pomocy, bez oczekiwania na dojazd konsultanta i ponoszenia na ten cel dodatkowych kosztów.

Sage podkreśla wysoką dostępność ekspertów Sage dla firm posiadających nowy typ Symfopakietu. Abonament nadaje priorytet połączeniom z telefoniczną linią pomocy. W przypadku, gdy czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem Sage przekroczy dwie minuty, użytkownik może wybrać opcję oddzwonienia ? konsultant wykona telefon zwrotny w ciągu dwóch godzin.

Poza tymi udogodnieniami przedsiębiorcy zyskują jeszcze jedno: darmowe szkolenia w formie webcastów. Sage cyklicznie organizuje konferencje internetowe poświęcone aspektom prawnym, merytorycznym czy funkcjonalnym. Z Symfopakietem Premium użytkownicy ? bez odchodzenia od biurka ? mogą brać udział w tych konferencjach.

 

 

Sage sp. z o.o. jest wiodącym producentem oprogramowania wspomagającego zarządzanie, głównie dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Spółka wchodzi w skład Sage Group plc ? należącej do grona największych dostawców rozwiązań wspomagających zarządzanie na świecie. Posiada oddziały w Bytomiu, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Warszawie i Wrocławiu oraz sieć ponad 400 dystrybutorów i partnerów biznesowych na terenie całego kraju.
Oferta firmy obejmuje m.in. System Zarządzania Forte ? zaawansowane rozwiązanie klasy ERP dla średnich przedsiębiorstw ? oraz 2 linie produktów dla małych firm i mikroprzedsiębiorstw: Symfonia i Symfonia Start. Od maja 2011 r. do oferty firmy dołączony został międzynarodowy system Sage ERP X3 ? globalne, zintegrowane rozwiązanie ERP dla dynamicznie rozwijających się średnich i większych przedsiębiorstw.

http://www.sage.com.pl

http://g.co/maps/nky9n 

http://blog.sage.com.pl 

< 240082" >

Źródło Sage Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy