Elektronika Wiadomości branżowe

Pierwszy Marketing Cloud 2013 już 28 maja

Pierwszy Marketing Cloud 2013 już 28 maja
Marketing Cloud 2013 to pierwsza w Polsce konferencja kompleksowo obrazująca jeden z najważniejszych  trendów technologicznych początku dekady: migrację do narzędzi w wirtualnej przestrzeni. Narzędzi, które  poprzez swoją mobilność i użyteczność są dostępne w każdym miejscu, w każdym czasie i z dowolnego urządzenia.  I dzięki temu doskonale odnajdują się w codziennej pracy MARKETERÓW, odpowiedzialnych za kreację, strategię i analizę efektywności kampanii. Spotkanie, które odbędzie się  28 maja w Warszawie pod banderą NoNoobs,  w całości oparte zostanie na praktycznych prelekcjach ukazujących realne korzyści  z wykorzystania nowego modelu rozwiązań i usług, które diametralnie zmieniają  środowisko i komfort pracy kreatywnych profesjonalistów na całym świecie. Szczególnie marketerów, bo to właśnie oni stają się jednym z głównych beneficjentów cloudowej rewolucji.  „Program Konferencji został stworzony tak, by pokazać,  że najistotniejsze obszary działań operacyjnych w

Teaser

Marketing Cloud 2013 to pierwsza w Polsce konferencja kompleksowo obrazująca jeden z najważniejszych  trendów technologicznych początku dekady: migrację do narzędzi w wirtualnej przestrzeni. Narzędzi, które  poprzez swoją mobilność i użyteczność są dostępne w każdym miejscu, w każdym czasie i z dowolnego urządzenia.  I dzięki temu doskonale odnajdują się w codziennej pracy MARKETERÓW, odpowiedzialnych za kreację, strategię i analizę efektywności kampanii.

Spotkanie, które odbędzie się  28 maja w Warszawie pod banderą NoNoobs,  w całości oparte zostanie na praktycznych prelekcjach ukazujących realne korzyści  z wykorzystania nowego modelu rozwiązań i usług, które diametralnie zmieniają  środowisko i komfort pracy kreatywnych profesjonalistów na całym świecie. Szczególnie marketerów, bo to właśnie oni stają się jednym z głównych beneficjentów cloudowej rewolucji. 

?Program Konferencji został stworzony tak, by pokazać,  że najistotniejsze obszary działań operacyjnych w marketingu można swobodnie prowadzić z poziomu chmury:  targetowanie, analityka, raportowanie, badanie skuteczności, czyli  to wszystko co mieści się w katalogu potrzeb marketera ? mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs ? Marketing Cloud 2013 jest również pierwszą konferencją z cyklu jednodniowych spotkań, które wprowadzamy w tym roku dotyczących nowoczesnych technologii w służbie biznesu. Kolejne ogłosimy już wkrótce ? dodaje?

Pierwsza część spotkania to szerokie wprowadzeni do pojęcia Cloud Marektingu:  benefitów, zagrożeń, bezpieczeństwa, dostępności  –  wszystkich aspektów, które związane są z chmurą, będącą centrum sterowania w dziale marketingu. W tej materii swoim doświadczeniem  podzieli się Rafał Roszak, reprezentujący lidera cloudowych rozwiązań w Polsce: e24cloud.

Krzysztof Beling, brand Manager Frugo, przedstawi  opinię jak w jego codziennej pracy postrzegane są wirtualne rozwiązania i czy przejmą pełen pakiet zadań infrastruktury tradycyjnej. Z kolei Artur Banach, z NetSprint, przybliży możliwości, jakie dają wirtualne platformy reklamowe w tworzeniu skutecznej komunikacji marketingowej.  By jednak skutecznie pozyskiwać klientów, bazując na ich profilach konsumenckich, należy przestrzegać jasno sprecyzowanych aspektów prawnych dotyczących przetwarzania danych osobowych w przestrzeni wirtualnej. Tematykę tą zobrazuje mec. Dariusz Czuchaj, radca prawny CMS Cameron McKenna. Finał pierwszej części spotkania to wprowadzenie do szerokiego zagadnienia RTB omówionego podczas  sesji równoległych: Piotr Prajsnar  z Cloud Technologies wyjaśni jak właściwe targetowanie przekłada się na skuteczność kampanii reklamowej. I jak do klienta trafiać idealnie: celując prosto z chmury.

A to już wiesz?  Bezpieczeństwo stanowi coraz większe wyzwanie dla polskich miast. Sektor prywatny ma tu do odegrania ważną rolę

Plan drugiej część Konferencji  to aż osiem  sesji równoległych, prowadzonych przez najlepszych eksperów z branży cloudowych rozwiązań,  podczas których zaserwowana zostanie solidna dawka praktycznej wiedzy z zakresu RTB, targetowania behavioralnego, analityki  i monitorowania kampanii oraz wykorzystani a technologii cloud w działaniach sprzedażowych. Mocnym punktem tej części będzie moduł  przedstawiający wirtualizację działań wobec procesu marketing automation, czyli jak dzięki narzędziom w chmurze uprościć życie marketera i uniezależnić powodzenie działań od czynnika ludzkiego.

Konferencja Marketing Cloud to unikatowe wydarzenie, dedykowane dyrektorom, kierownikom działów marketingu, project managerom, managerom ds. strategii i rozwoju, odpowiedzialnym za zarządzanie całością działań marketingowych, a także pojedynczymi projektami i produktami. Celem spotkani jest omówienie obszaru „cloud” z perspektywy osoby zarządzającej działem marketingu i dyrektora IT: kto odpowiada za przetwarzanie danych w chmurze, czyli wirtualnym obszarze pozwalającym na  budowanie wartości przedsiębiorstwa w procesach marketingowych Konsumenci zanurzyli się już w te chmury po uszy ? a czy marketerzy są gotowi przyjąć nowe zasady gry?

Partnerem Platynowym konferencji jest firma Adobe.

Konferencja Marketing Cloud
Organizator NoNoobs.pl

Program Konferencji:
http://www.marketingcloud.pl/program

Rejestracja na Konferencję
http://www.marketingcloud.pl/rejestracja-na-konferencje


 

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)

NoNoobs S.A. to grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez.

W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce.

Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile, czy gier.  

Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi

merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprez organizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.

Do naszych najbardziej znanych produktów należą ? Game Industry Trends 2011/2012, Revenue Trends 2012/2013, Generation Mobile 2012/2013,  Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2103

czy Game Based Learning 2013.  Zespół NoNoobs składa się z ludzi, którzy wiedzą kto jest kim w polskim internecie i rynku mobile.

A to już wiesz?  Interesy internautów mają być ponad interesami cybergigantów. Konieczna regulacja mediów społecznościowych