IT i technologie LIFESTYLE

„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną

„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną
Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka przechodzi właśnie całkowite odświeżenie i planuje działania, które budować będą konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz

Data publikacji: 2018-05-16
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną
Kategoria: LIFESTYLE, IT i technologie

Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka przechodzi właśnie całkowite odświeżenie i planuje działania, które budować będą konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.

„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną LIFESTYLE, IT i technologie - Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka przechodzi właśnie całkowite odświeżenie i planuje działania, które budować będą konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.

Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka przechodzi właśnie całkowite odświeżenie i planuje działania, które budować będą konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.

 

Komputronik Gaming to marka, która powstała w wyniku wydzielenia działalności i produktów związanych z obszarem gamingu z oferty Komputronik. To nowa wartość w świecie graczy, która ma nie tylko oferować najlepsze produkty partnerów, a w przyszłości także spod marki własnej, lecz przede wszystkim tworzyć wokół siebie zaangażowaną społeczność.

„Z obszarem gamingu jesteśmy związani już od kilku lat. Zaczynaliśmy od tworzenia Ligi Komputronik Gaming w ramach której swoich sił w grach takich jak Counter-Strike czy League of Legends spróbować mogli gracze z całej Polski. W zeszłym roku wspólnie z Lenovo przeprowadziliśmy eksperyment, w ramach którego pięciu amatorów, przez miesiąc, pod okiem trenera i specjalistów, w zamkniętym domu, próbowało zostać profesjonalną drużyną e-sportową pod nazwą Legion. Cały czas jesteśmy obecni w mediach społecznościowych, gdzie pozostajemy w nieustannym kontakcie ze światem gamerów. Dojrzewaliśmy razem z rozwijającym się e-sportem, stąd nasza przemiana i chęć jeszcze mocniejszego zaistnienia na rynku” – mówi Piotr Janus, Brand Manager Komputronik Gaming

Rebranding marki obejmuje zmianę logotypu oraz kolorystyki marki. Znak indentyfikacyjny, który do tej pory mocno korespondował z logotypem Komputronik zyskał zupełnie nową tożsamość. Teraz składa się z uproszczonego elementu graficznego nawiązującego do pierwszej litery słowa „gaming”, sama nazwa napisana jest fontem, którzy przypomina te znane z chatów streamerskich i okienek, w których drużyny wymieniają się radami w trakcie rozgrywki. Kolorystyka opiera się na dwóch barwach: żółtej i czarnej. Jest nowocześnie, a jednocześnie estetycznie i prosto.

A to już wiesz?  120 lat temu powstała pierwsza latarka

– Nasz rebranding to nie tylko zmiana identyfikacji wizualnej. Teraz jeszcze mocniej chcemy uczestniczyć w świecie e-sportu. Całą swoją działalność postanowiliśmy oprzeć na trzech filarach, które od samego początku działalności były dla nas fundamentalne: społeczności, autorytecie oraz lojalności  – dodaje Piotr Janus.

Komputronik Gaming chce budować społeczność, która jest zżyta i ma poczucie mocnej przynależności.

– Nie wpadamy w stereotyp gracza – nerda. Wiemy, że dzisiejsi gracze to osoby aktywne, ambitne, odważne i niepokonane. Chcemy być ambasadorem tej społeczności i pokazywać ich prawdziwe możliwości  – komentuje Arkadiusz Popiel, Junior Brand Manager Komputronik Gaming.

Swój autorytet marka zdążyła wypracować na przestrzeni kilku lat. Posiada know how, wiedzę i doświadczenie zarówno w świecie gier, e-sportu, profesjonalnego sprzętu, ale również stylu życia. To właśnie dzięki tym cechom Komputronik Gaming chce budować coraz większą przynależność, a co za tym idzie lojalność użytkowników.

– Wierzymy, że z naszymi odbiorcami wiąże nas znacznie więcej niż zainteresowania. To podobny styl życia i zasada ‘jeden za wszystkich, wszyscy za jednego’ sprawia, że nie jesteśmy zwykłą marką na polskim rynku – dodaje Arkadiusz Popiel.

Komputronik Gaming planuje rozwijać swoją działalność w obszarze social mediów, na kanale YouTube, Facebooku oraz Instagramie. Nie zabraknie też dużych przedsięwzięć, które marka planuje robić samodzielnie oraz ze swoimi partnerami. W przyszłości pojawią się również produkty sygnowane bezpośrednio logotypem Komputronik Gaming.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
„Nie dla nerda” – Komputronik Gaming z nową identyfikacją wizualną LIFESTYLE, IT i technologie - Wyrazistość, estetyka oraz prostota to wyróżniki nowej identyfikacji wizualnej Komputronik Gaming. Marka przechodzi właśnie całkowite odświeżenie i planuje działania, które budować będą konsekwentną strategię opartą na filarach: społeczność, autorytet oraz lojalność.
Hashtagi: #LIFESTYLE #IT i technologie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy