30 listopada 2011 roku upłynął termin nadsyłania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Budowę Elektrowni Ostrołęka C o mocy ok. 1000 MW. Do przetargu, ogłoszonego we wrześniu przez spó
Informacja prasowa,Warszawa, 19. marca 2018 r.Stylowa doskonałość – skórzane akcesoria do aparatów ekskluzywnej marki Gariz dostępne już w PolsceTradycje najlepszego rzemiosła zaklęte w znakomitej jakości akcesoriach do
Wrocławska firma kosmetyczna CLARENA uruchamia produkcję specjalistycznych urządzeń do zabiegów kosmetycznych. To pierwsze takie przedsięwzięcie w Polsce. Docelowo CLARENA chce trzykrotnie zwiększyć sprzedaż nowoczesnej apara
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
Warszawa, 12 kwietnia 2018 r.Informacja prasowaPseudonimizacja danych nie jest jedynie pojęciem wprowadzanym przez RODO. Już od pewnego czasu stała się np. częstą praktyką stosowaną w szkołach, w celu nieujawniania danych os
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Nie tylko Darknet. Gdzie „etyczni hakerzy” szukają informacji o cyberzagrożeniach?Analiza i wykrywanie cyberzagrożeń pozwala przedsiębiorstwom i instytucjom przygotować się na ataki oraz łagodzić ich skutki. W miarę rozw
Do 15 stycznia trwa finał zabawy „Świeć Się” – plebiscytu Grupy ENERGA na najładniej przystrojone świątecznie miasto w Polsce. Pierwszą trójkę otwiera Szczecin, któremu po piętach depczą Skar�
INFORMACJA PRASOWA8 października 2018Najwyższej klasy przetwornik cyfrowo-analogowy firmy S.M.S.L, wyposażony w całkowicie odseparowane zasilanie, moduł wejściowy USB zrealizowany na najnowszym układzie Xmos, a także posiadaj
Efekt Fake news (w biznesie, nauce, mediach)07-12-2017 | 10:49 | WarszawaInternet jest główną wylęgarnią fake news’ów uważa trzy czwarte respondentów, którzy wzięli udział w badaniu PAYBACK Opinion Poll. Problem fałszyw