Informacja prasowa20 września 2019AURALiC ALTAIR G1Rasowe Brzmienie Serii G1AURALiC ALTAIR G1 to odpowiednik wcześniejszego modelu o tej samej nazwie, ale tym razem z przyrostkiem G1, który jednoznacznie określa, że mamy do cz
INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawki
TAURON Ciepło realizuje kampanię społeczną „Niska emisja – wysokie ryzyko”, zachęcając mieszkańców Śląska i Zagłębia do zmiany sposobu ogrzewania na ciepło systemowe. Projekt, współfinansow
ENERGA docenia swoich stałych klientów, a oni na współpracy z Grupą mogą zaoszczędzić. Zależność jest prosta – im dłużej trwa umowa na zakup energii elektrycznej, tym większa zniżka. Uzyskać można rab
W świecie nowych technologii wygląd ma niekwestionowane znaczenie. Telefony z 24-karatowego złota z prawdziwymi diamentami dostępne są dla nielicznych. Fani pięknych, niebanalnych przedmiotów liczą na młodych designerów, twor
ENERGA informuje, iż w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, dnia 21 stycznia 2012 r. (sobota) od godz. 14:00 do godz. 17:00 niemożliwy będzie zakup kodów do liczników przedpłatowych Klient&oacu
O innowacyjnych rozwiązaniach z dziedziny informatyki, elektroniki i telekomunikacji, jakości usług klastrowych, a także możliwościach otwierających się przed uczestnikami rynku w nowej perspektywie finansowania 2014-2020 dysk
Innowacja dzięki edukacji –3500 godzin szkoleń o 5G dla startupów i zakładów przemysłowychTechnologia 5G umożliwi rozwój nowych usług, ekosystemów i nowych źródeł przychodów dla polskich firm. Jednak jeśli chcemy
Limoges, Francja, 15 listopada 2018 r.Legrand przejmuje firmę Netatmo – największego francuskiego producenta rozwiązań smart home Umowa przejęcia Netatmo umacnia pozycję Legrand w segmencie internetu rzeczy (IoT) i jest istot
Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o