INFORMACJA PRASOWA11 października 2019Fostex TM2 -True Wireless ModuleFostex TM2 – to pierwsze bezprzewodowe słuchawki firmy Fostex. Najwyższa jakość dźwięku i wygoda bez kabli. Jednak to nie wszystko co oferują słuchawki
Trwa trzecia edycja plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne w Polsce „Świeć Się z ENERGĄ”. W rywalizacji prowadzi aktualnie Szczecin, przed Rzeszowem, Bielsko Białą, Wrocławiem i Nysą. Trwający do 2 s
Podczas otwartych konsultacji społecznych we Włocławku, Bobrownikach i Nieszawie ENERGA zaprezentowała pięć wstępnych lokalizacji pod budowę drugiego stopnia na Wiśle. Eksperci przedstawili szczegóły założeń oraz innowa
Informacja prasowa22 września 2017AURALIC SERIA G2 – Systemy Streamingu Klasy PremiumW erze niespotykanego dotychczas rozwoju technologicznego wysokiej klasy sprzętu audio, AURALiC LIMITED wkracza w nową ścieżkę rozwoju
Atlona wprowadza na rynek nowy przemysłowy przełącznik matrycowy AT-HD-V1616M 16×16 HDMI, umożliwia skierowanie sygnału z 16 źródeł sygnału HDMI do 16 wyświetlaczy HDMI. Urządzenie jest idealnym rozwiązaniem do sal lekcyjn
Cyberprzestępcy polują na małe i średnie firmyWedług danych należącego do firmy Fortinet laboratorium FortiGuard, tylko w trzecim kwartale 2018 r. liczba unikalnych wariantów złośliwego oprogramowania wzrosła aż o 43 proc.
AVM udostępnia aktualizację oprogramowania dla kolejnych produktówWięcej sieci mesh WiFi: oprogramowanie FRITZ!OS 7.20 dla repeaterów i powerlineOprogramowanie FRITZ!OS 7.20 jest dostępne dla kolejnych urządzeń z rodziny FRIT
Firma Madar Sp. z o.o. w innowacyjny sposób wykorzystała swoje oprogramowanie instalując je na niezależnym urządzeniu służącym do kontrolowania czasu pracy o nazwie ICP 1001 – Internetowy Czas Pracy. Jest to samodzielne,
AVM FRITZ!WLAN Repeater 450E już dostępny na polskim rynkuNowy FRITZ!WLAN Repeater 450E zwiększa zasięg sieci bezprzewodowych? Szybko i łatwo zwiększa zasięg sieci bezprzewodowych? Standard wireless N z do 450 Mbit /s w paśm
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 22 października 2019 r. Czy rosnąca popularność samochodów elektrycznych wpływa na proces nabywania pojazdów przez klientów?Innowacje zmieniają zachowania konsumentów – to prawda znana już od