Nie tylko Darknet. Gdzie „etyczni hakerzy” szukają informacji o cyberzagrożeniach?Analiza i wykrywanie cyberzagrożeń pozwala przedsiębiorstwom i instytucjom przygotować się na ataki oraz łagodzić ich skutki. W miarę rozw 
      Podczas świątecznych przygotowań większość czasu spędzamy w kuchni. To prawdziwy warsztat twórczy, w którym powstają różnorodne przysmaki. Zanim jednak rozpoczniemy intensywne kuchenne szaleństwa, wyczyśćmy dokładnie sp 
      Firma Akoo International dołączyła do Digital Data Exchange (DDEX), konsorcjum cyfrowych mediów, wśród członków którego znajdują się m.in.: Apple, EMI Music, Google, Nokia, Sony Music Entertainment, Universal Music Group i W 
     Data publikacji: 2015-05-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komputronik rozda w konkursie Skodę Rapid SpacebackKategoria: LIFESTYLE, IT i technologieKomputronik, największa w Polsce sieć sprzedaży nowoczesnych technologii 
      INFORMACJA PRASOWA16 kwietnia 2018Fiio Q5 to z pewnością topowy model DACa od chińskiej marki FiiO.Oferuje przetwarzanie gęstych plików DSD, połączenie bluetooth oraz kompatybilność z wymiennymi modułami od FiiO, co daje j 
      18 października 2016Najnowszy sprzęt dla graczy i ekstremalny gaming – ASUS na Poznań Game Arena 2016Już w piątek 21 października br. rusza Poznań Game Arena – jedna z największych imprez dla graczy w Polsce. Firma AS 
      Warszawa, sierpień 2022Informacja prasowaCzy sytuacja energetyczna w Polsce i na świecie powinna wpłynąć na odroczenie realizacji celów ekologicznych?Postępujące w ostatnich latach zmiany klimatu obligują decydentów do pod 
      CloudFerro z kontraktem dla niemieckiej agencji kosmicznej Federalne Ministerstwo Transportu i Infrastruktury Cyfrowej (BMVI) w ramach działalności niemieckiej agencji kosmicznej (DLR) zleciło kontynuację rozwoju krajowej platform 
      Zgodnie z raportem firmy Forrester „How To Build A Healthcare IoT Platform”, dyrektorzy ds. informatyki w placówkach medycznych powinni stworzyć strategie wdrażania IoT lub ryzykować utratę rynku na rzecz bardziej zaan 
     Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”.  Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o