Informacja prasowa16 sierpnia 2019Campfire AudioAndromeda GOLDCampfire Andromeda to słuchawka, którą polubił cały świat. Producentowi udało się trafić w gusta milionów klientów, do tego stopnia, że nawet ich wysoka cena
13 stycznia 2015 r.Mini komputery, stylowe monitory, mobilne projektory oraz rozwiązania sieciowe ASUS zaprezentowane podczas CES 2015Na zakończonych w ubiegłym tygodniu targach CES? 2015 ASUS pokazał nowe rozwiązania przeznaczo
Rusza pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa ENERGI. Marka jednego z największych sprzedawców prądu w Polsce promowana będzie od 8 października br. w największych stacjach telewizyjnych. W porach najlepszej oglądalnośc
Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.W biznesie nasz „apetyt” na prostotę nie powinien przeważać nad potrzebą dokładności. Zwłaszcza gdy w grę wchodzi przyszłość firmy. W świecie, w
W cyfrowej transformacji najważniejszy jest człowiekWarszawa, 18 czerwca 2019 – PKB Polski może zwiększyć się nawet o 275 mld złotych w ciągu najbliższych sześciu lat, jeśli w pełni wykorzystamy potencjał cyfryzacji . S
Według danych Komisji Europejskiej efektywność energetyczna Polski jest dwa razy mniejsza od średniej krajów UE. Czy uda nam się ją poprawić? Jak zmobilizować obywateli, a przede wszystkim polskich przedsiębiorcó
Informacja prasowaWarszawa, 4. kwietnia 2019 r.W najbliższy poniedziałek 8 kwietnia 2019r. w fotograficznym concept store Sklep Bez Nazwy w Warszawie odbędzie się spotkanie z fotografem Jackiem Boneckim, który zaprezentuje zdję
INFORMACJA PRASOWA-7 lutego 2018Astell&Kern ACRO L1000Wzmacniacz Słuchawkowo-Głośnikowy z DACAstell&Kern przedstawia nową markę produktów audio o nazwie ACRO. Zdobyte przez Astell&Kern doświadczenie w projekto
Data 29 stycznia 2021Boom na farmy słoneczne i wiatrowe wciąż przed namiGDAŃSK – W 2020 r. w Europie po raz drugi w historii wiatr i słońce przyczyniły się do wytworzenia większej ilości energii elektrycznej niż w
713 600 złotych dla organizacji zajmujących się działalnością charytatywną to bilans III edycji akcji „Pomagaj z ENERGĄ”. Już po raz trzeci pracownicy spółek należących do Grupy ENERGA decydowali, do