Chmura obliczeniowa – cały czas na sporej stopie wzrostuCloud computing nie jest już tylko domeną biznesu, coraz częściej na chmurę decyduje się administracja publiczna. Według najnowszego raportu Gartnera, do 2022 roku już
Prawie o 700 procent w porównaniu z 2011 wzrosła w 2012 roku liczba uruchomień lokalnych aplikacji na platformie Samsung Smart TV. W tym czasie prawie o 300 procent wzrosła też liczba aplikacji polskojęzycznych*. Rosnąca w tak s
Już w październiku dostępna będzie nowa, wyróżniająca się niepowtarzalnym designem linia produktów Moulinex: robot kuchenny Masterchef 8000, blender ręczny Hapto oraz sokowirówka Smith XXL w kolorze rubinu. Jest to propozyc
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
INFORMACJA PRASOWA16 kwietnia 2018Fiio Q5 to z pewnością topowy model DACa od chińskiej marki FiiO.Oferuje przetwarzanie gęstych plików DSD, połączenie bluetooth oraz kompatybilność z wymiennymi modułami od FiiO, co daje j
Ludzie potrzebują neutronów, aby przyjrzeć się atomom od środka i rozszyfrować ich działanie. Niemniej liczba neutronów jest ograniczona. Projekt ESS (Europejskie źródło spalacji) o wartości 1,5 mld EUR ma zapewnić zaopatr
AVM na targach IFA 2019IFA: Nowe modele FRITZ! z Wi-Fi 6, 5G, z obsługą sieci światłowodowej i Smart Home oraz FRITZ!OS 7.12 dla większej wygodyBerlin | Na targach IFA 2019 berlińska firma AVM, producent specjalizujący się w
Warszawa, 17 listopada 2017 r.Informacja prasowa Uwagi dotyczące ustawy o jawności życia publicznego23 października 2017 r. został opublikowany projekt ustawy o jawności życia publicznego. Miał on zwiększyć transparentno�
ENERGA informuje, iż w związku z koniecznością przeprowadzenia prac serwisowych, dnia 21 stycznia 2012 r. (sobota) od godz. 14:00 do godz. 17:00 niemożliwy będzie zakup kodów do liczników przedpłatowych Klient&oacu
Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o