Informacja prasowa14 października 2016r.SMSL–przegląd nowości na jesień 2016Jesień to okres ponurych ciągnących się dni, nudnych wieczorów i niekończącej się chandry. Większość ludzi dotyka wtedy przygnębienie i ni
Algorytmy na zakupach – jak sztuczna inteligencja wkracza w e-handelKraków, 16 września 2020 – Sztuczna inteligencja pomaga w pracy, podpowiada ulubioną rozrywkę na platformach Spotify czy Netflix, ale wkracza również w świ
ENERGA docenia swoich stałych klientów, a oni na współpracy z Grupą mogą zaoszczędzić. Zależność jest prosta – im dłużej trwa umowa na zakup energii elektrycznej, tym większa zniżka. Uzyskać można rab
Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o
Firma Madar Sp. z o.o. w innowacyjny sposób wykorzystała swoje oprogramowanie instalując je na niezależnym urządzeniu służącym do kontrolowania czasu pracy o nazwie ICP 1001 – Internetowy Czas Pracy. Jest to samodzielne,
Informacja prasowa21/05/2018Nowej generacji rozwiązania napędzają rozwój rynku monitorowania wydajności aplikacji Monitoring wydajności aplikacji i sieci to rynek, który zdaniem firmy Gartner w 2020 roku osiągnie wartość 5
Satelitarna rewolucja w rolnictwie Suszą objęte są już wszystkie województwa w kraju i wszystkie rodzaje upraw. Tegoroczne plony będą mniejsze niż przewidywano, to już pewne. W zwiększaniu wydajności w rolnictwie, mimo trud
Szybki rozwój technologii budowlanych w Polsce stawia przed inwestorami rozpoczynającymi właśnie budowę własnego domu ogromne wyzwania. Dziś polegają one już nie tylko na konieczności posiadania bardzo dobrej orientacji
Warszawa, 19 marca 2018 r.Informacja prasowa Smartfony i tablety otwierają przed nami wiele nowych możliwości, ale jednocześnie przysparzając wiele obaw o bezpieczeństwo znajdujących się na nich plikach. W naszych telefonach
Rusza pierwsza telewizyjna kampania wizerunkowa ENERGI. Marka jednego z największych sprzedawców prądu w Polsce promowana będzie od 8 października br. w największych stacjach telewizyjnych. W porach najlepszej oglądalnośc