Miliard złotych przekroczył już wynik EBIDTA Grupy Energa za osiem miesięcy 2011 r. To kolejny miesiąc poprawy wyników finansowych Grupy. Po ośmiu miesiącach Grupa Energa utrzymuje tempo poprawy efektywności działania.
Informacja prasowa12 października 2017CAMPFIRE AUDIOOgniste słuchawki nie z tej Ziemi – ale dla Ludzi.Campfire Audio to marka amerykańska, której producentem jest ALO Audio wywodząca się z Portland ze stanu Oregon, firm
Informacja dla mediówZielona energia w PepsiCo w trosce o przyszłość naszej planety – wszystkie zakłady w USA będą zasilane w 100% odnawialną energią Warszawa, 16 stycznia 2020 r. Już w tym roku do obsługi wszystkich za
ENERGA docenia swoich stałych klientów, a oni na współpracy z Grupą mogą zaoszczędzić. Zależność jest prosta – im dłużej trwa umowa na zakup energii elektrycznej, tym większa zniżka. Uzyskać można rab
Hałas wytwarzany przez urządzenia domowe jest dla wielu osób przyczyną stresu. Marka Rowenta chce chronić ciszę i spokój w domu swoich konsumentów, wprowadzając przełomowe rozwiązanie w sztuce odkurzania. W październiku poj
Ponad 20 tys. dzieci pozna tajniki energii elektrycznejFilm w technologii 3D, niecodzienne eksperymenty naukowe oraz zabawy edukacyjne to tylko część atrakcji, jakie czekają na gości interaktywnego miasteczka, które w kwie
GARMIN OTWIERA NOWOCZESNĄ FABRYKĘ POD WROCŁAWIEMW nowym zakładzie wytwarzane będą samochodowe urządzenia informacyjno-rozrywkowe oraz inne produkty z przeznaczeniem na rynek europejski.Garmin International Inc., część Garmi
Warszawa, 8 marca 2018 r. – Schneider Electric, lider transformacji cyfrowej w zarządzaniu energią i automatyce, był jednym z głównych partnerów merytorycznych 10. Forum Gospodarczego TIME, które trwało 5-6 marca w Warszawie.
Warszawa, 13 maja 2019 r.Informacja prasowaSerce dla mamy, lodówka dla domu, czyli wspólny konkurs marek Delecta i IndesitJak podziękować mamie za wykonywanie najcięższej pracy pod słońcem? Marki Delecta i Indesit łączą s
Kampania „Świeć się na święta – z ENERGĄ!” zdobyła nagrodę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Nagrodzona w XIV edycji konkursu kampania Grupy ENERGA to og&o